gość_176db
2014-09-19 07:29
Umknęło mi coś? Parę artykułów wstecz było napisane że Norwegian nie może latać do USA ze względu na brak zezwolenia po stronie USA:
zobacz link
Loty do USA wykonywał dla nich chyba EuroAtlantic o ile się nie mylę, a tu jednak że będzie latał na B787. Coś się zmieniło?
Duza czesc pasazerow LOTu to przesiadkowcy na inne wschodnio europejskie kierunki, czy nawet TLV.
Gdyby byl jakikolwiek popyt na loty WAW-USA - juz dawno by do WAW przyleciala jakas linia amerykanska - UA+DL lataja do znacznie mniejszych miast w Europie.
A co do czestotliwosci LOTu, 7x w tygodniu w lecie, 4x w zimie, to standard od lat, czy 767 czy 787.
gość_a7f94
2014-09-17 15:30
mietek: jest kilka innych ciut wiekszych portow lotniczych w Europie niz polskie majacych sporo wiekszy potencjal ruchu do USA i Kanady. Niestety wielu sie wydaje, ze jak LOT leci 4x dziennie 787 to juz jestesmy potega. A tak nie jest. Poki nie zostana zniesione wizy ruch z Polski z pewnoscia rosl nie bedzie... zreszta on jest obecnie sporo mniejszy zanim weszlismy do UE, bo teraz juz malo kto jedzie na saksy do USA i Kanady, jak moze pracowac legalnie w UE i ma blizej do domu. LOT dawniej latal 7x dziennie 767 do USA i Kanady, a obecnie zaledwie 4x dziennie 787). Po za tym ruch PL-USA/CDN jest wielce sezonowy: 3x taki w lecie w stosunku do tego co jest zima. Wiec zapomnij o rejsach DY z Polski do Ameryki - nawet do NYC czy CHI.
Może by DY zrobiło bazę w WAW i uruchomiło takie loty do Orlando?:)