gość_b8d2a
2014-09-11 22:43
Wiele hałasu o nic... jak zwykle! Kiedys w koncu ktos madry przyjdzie i zaora te wszystkie mikrolotniska (BZG, LCJ, LUZ, IEG, SZY, RDO), ktore maja szanse obsluzyc milion pasazerow za 20 lat lub wiecej, bo powstanie szybka kolej laczaca te miasta z duzymi lotniskami i nie bedzie wiecej postekiwan i utyskiwan.
krzysiekl
2014-09-11 08:27
Bydgoszcz niech da kasę na dodatkowe połączenia kolejowe do Warszawy, mogą nawet zrobić...code-share:P
To za krótki lot na dotowanie go tak dużą kwotą.
prezesik
2014-09-10 23:43
To jest wielkie halo, bo Bydgoszcz co miesiąc wyskakuje z 1 mln zł za te loty a Poznań nie. Swoją drogą - to może być krok do precedensu - skoro lotniska / władze lokalne / regionalne (niepotrzebne skreślić) płacą FR/W6 za promocję na kadłubach samolotów tudzież w magazynach pokładowych, to za chwilę może okazać się, że będą np. loty RZE-BZG-STN-BZG-RZE (a przewoźnik uzna, że zaoferował dodatkowo połączenie krajowe między BZG a RZE).
gość_20271
2014-09-10 20:32
2 loty z tranzytem w POZ i wielkie halo. Jakoś w Poznaniu nikt nawet tego nie zauważył a w bydgoskiej prasie już płacz. Ja rozumiem, że Moraczewski jest słabym prezesem ale poziom dziennikarstwa w Bydgoszczy to jest kpina. Apeluję do zaprzestania linkowania artykułów do tzw. "gazety" ludu, bo oni zamiast skupić się na merytoryce tylko szkalują port z którym mają osobiste porachunki do wyrównania.