gość_e87b8
2014-09-09 19:23
Już raz naciągneli ludzi na karty kredytowe city bank - nalatali się, że hej !
gość_c9bfe
2014-09-08 23:27
Fatalny serwis internetowy. Panowie odtrąbili sukces migracji systemów, a prawda jest taka, że transakcje znikają z zakładki "w autoryzacji" na długo zanim pojawią się w historii, nigdy nie zgadza się saldo dostępne i księgowe, bywa, że transakcje zamiast na plus są księgowane na minus i odwrotnie, trzykrotnie zgłaszałem to w callcenter- mieli oddzwonić ale to się nigdy nie stało, znacząco nie zgadzają mi się salda w aplikacji mobilnej i serwisie internetowym, wysłali mi kartę, do której nie pasował PIN, w oddziale nikt nie mógł wydać mi hasła do bankowości internetowej, bo nikt nie miał hasła do systemów dawnego Polbanku (tylko po co robili rebrending oddziału)- generalnie to najgorszy, bezczelny bank, tkwiący butnie w epoce kamienia łupanego, którego szefowie są tak bezczelni, że ogłaszają sukces migracji systemowej, choć podstawowe funkcje nie działają przez wiele dni. Chesz coś załatwić, to odsyłają Cię do oddziału dawnego Polbanku, tylko po rebrendingu nie wiadomo który jest który (bo niby skąd ma klient to wiedzieć). W oddziałach kolejki bo zredukowali pracowników, pracownicy w niczym się nie orientują, w oddziale na Świętokrzyskiej na dole jeden kasjer pół godziny księguje wpłatę jednej klientki, czekam w gigantycznej kolejce, Pani doradczyni przybiega z zakupów, ale poza okularami na pół twarzy nie ma nic do zaproponowania bo nie ma loginów do dawnego Polbabku, już mam być obsłużony to wpada kurier i urządza karczemną awanturę jedynemu pracującemu doradco-kasjerowi, więc wychodzę nie załatwiony bo żal mi oglądać ten cyrk
gość_98a21
2014-09-08 19:05
Z tym bankiem ktory stoi na skraju dziekuje .Tyle ze i tak tego nieopublikujecie
Uwielbiam takie marketingowe sformułowania: "Karta kredytowa Wizz Air MasterCard łączy radość zakupów z radością podróżowania". Zapomnieli dodać, że za tą radość trzeba będzie zapłacić:)