gość_92d5f
2014-08-29 17:37
Samolot moglby stac 1,5h i wracac do ADD, ale przylatywalby wieczorem i nie trafial w fale tranzytowa, wiec i tak malo kto by nim lecial. Efektywniej go postawic na pol dnia na kolki i potem dowieźć pasazerów tak, aby mozna bylo ich rozwiesc innymi rejsami. Podobnie robi SA, ktorego samoloty tez stoja calymi dniami na kilku lotniskach europejskich. Inne przyklady dlugich postojow: Pld-Wsch. Azjaci w Europie zazwyczaj przylatuja rano i odlatuja miedzy 12 a 14, Europejczycy w Pld-Wsch Azji laduja miedzy 14 a 17, odlatuja ok. polnocy.
To nie dało się tego jakoś lepiej ułożyć? Jaka strata czasu...
to samo co w Londynie - stoi i czeka na lot powrotny
I co ten samolot robi we FRA od 6 do 22?
gość_bc861
2014-08-28 15:34
Czyli albo stoi 17:30h we FRA albo bedzie robił jakis kierunek z FRA w tym czasie.
piotrek737
2014-08-28 13:44
gość_367eb: Ale nie latał codziennie lub latał nieregularnie... Sam w tym roku 4 razy widziałem we FRA B767 lub B757, więc tu chodzi o to, że od 7.09 będzie tylko 788...
gość_367eb
2014-08-28 13:39
Co to za bzdury?
Ethiopian lata na 787 do Frankfurtu prawie od chwili, w której otrzymał ten samolot. Sam go widziałem w lutym 2014.
wg FR24.com to już od lipca na tej trasie lata B788
link
zobacz link