Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo-79
2007-12-13 11:53
mowilem Wam 3 miesiace temu zeby nie podniecac sie Meridiana bo trasa KTK TRN z tymi cenami zupelnie nie ma sensu...tym bardziej kiedy jest FR do BGY,tylko 140km odTRN...marqoos:FR gra tak cenami 'intratnych' lotow, na szcescie udalo mi sie ich zrobic,tzn kupilem lot 26.12. za 65PLN z oplatami,lot ktory dzien wczesniej kosztowal 529PLN:)
NIE OPERUJE chyba faktycznie nie oznacza odwołania lotu. W POZ w soboty nie lata SAS do Kopenhagi i zawsze jest info na tablicy NIE OPERUJE
marqoos_pl
2007-12-12 15:42
A FR obnizyl nieco ceny na wyloty przed swietami z Dublina... Nie wszystkie, ale 17,18,19... Sorki za OT
Nie wnikam o co chodzi z napisem nie operuje, ale jeżeli nie operuje to znaczy, że nie leci do miejsca docelowego i nie wraca z powrotem.
Masz racje, zbyt szybko to napisałem. Nie mniej jednak to połączenie jest od początku istnienia Centralwings. Nie jest odwołany, tylko "nie operuje". Cokolwiek to znaczy, nie jest to lot odwołany. Loty odwołane opatrzone są odpowiednim przypisem w uwagach. O ile dobrze pamiętam, w tamtym roku, jeden lot Norvegiana ARN-KRK za każdym razem miał status "nie operuje".
Będe to powtarzać do znudzenia. Znów, po raz kolejny(nie wiem już który z koleji) lot z KRK-TRN odwołany. I jak tu latać Meridianą. NE nie odwoływał swoich lotów do trn od tak sobie. Niech wypie... z krakowa
Wojtek: zdaje mi sie, że stałym połączeniem jest lot na CIA a nje na FCO.
Stałe, znaczy nie charterowe, odbywające się w danym sezonie.
paolo-79
2007-12-12 10:54
Dortmund w 1---5-- ma sens,duzo ludzi lata z pracy na weekend w PL...ale ceny juz na starcie sa wysokie.220PLN z oplatami najtanszy bilet one way,kiedy Wizz'em mozna eciec do DTM z POZ i WRO czesto za 49PLN...nabardziej mnie smieszy info na stronie ZERA...''...uruchomily nowe,stale polaczenia...''czy jakies polaczenie poza LGW od 2004 jest w ce zero stale???
Centralwings rozpoczął sprzedaż biletów do Dortmyndu. Loty będą jednak odbywały się w poniedziałki i piątki. Nie wiem tylko skąd wezmą samolot w Szczecinie, aby wykonać ten rejs. Albo jakaś krajówka, albo jeszcze jakieś połączenie, albo zmiana rozkładu do Dublina. Innych możlwości nie ma.
cezary, wiekszosc dalekich lotow wraca do europy wlasnie wczesnie rano (po za tymi ze stawnow). Wiec jesli samolot byl rano do FRA lub MUC to problemem przy locie na dalekie trasy jest raczej dlugie oczekiwanie na lot z europy.
Oj tak. Jak ja nie nawidze tych ATR-ow. No faktycznie godziny lotu byly bez nadziejne. Takie polaczenie moze tylko funkcjonowac jezeli sa przynajmiej dwa loty dziennie. Maz racjie.// Ide spac. Dobranoc.
Hamburg: czy dostatecznie rozwinąłem temat ?
Po pierwsze LOT leciał ATR-5 o godzinie 6 rano do Monachium a wracał o 8 do Szczecina. Nie było mozliwości skomunikowania przylotów do Monachium z dalekich tras i dolecieć do domu do Szczecina. Cena była zaporowa bo 500 (bez tax) zł na tej trasie to kosztuje tyle benzyna do samochodu. LOT prawdopodobnie bez porozumienia z LH otworzył to połączenie. Gdyby był to lot wspólnie obslugiwany, to chyba nie musze tłumaczyć jakie daje to mozliwości zakupu biletu w LH. Ale jest jeden warunek. Jeśli jeden lot to koło 12-13. Jeśl dwa w ciągu dnia to najlepiej pierwszy rano o 6 a drugi późnym wieczorem jak wszystkie międzynarodowe i miedzykontynentalne wrócą do Frankfurtu i pasażerowie zdążą wrócić na lot np wylatujący z Frankfurtu o 22:00 do Szczecina.
Hamburg: latał ale bez sensu. Godziny lotów i ceny były beznadziejne. Mam rozwinąć wątek ?
@Cezary: A czy kiedys LO nie latal na trasie SZZ-MUC? I czemu zlikwidowali?
piotrekch: też o tym marzę. Np E145 by wystarczył. Do Fraknfurtu (albo chociaż Monachium). I byłoby cudnie bo ludzkość naszego regionu wreszcie miałaby alternatywę. Wybór między LOTem przez wstrętne Okęcie lub Lufą przez Monachium lub Frankfurt.
Miguel: jeśli masz jakieś uwagi do jakichkolwiek placówek medycznych zarówno prywatnych jak i państwowych to stosownym adresem skargi jest nadzór Stacji Sanitarno Epidemiologicznej.