gość_e0266
2014-08-27 19:54
Pana Mikosza i jego wypowiedzi nie mozna brac na powaznie: podwojenie floty w ciagu 6 lat, centralny port lotniczy - toz to rojenia fantasty. Jak mozna czlowiekowi, ktory albo swiadomie opowiada bzdury pod publiczke, albo calkowicie stracil poczucie rzeczywistosci, powierzyc losy istotnej dla Polski firmy ?
gość_e99bb
2014-08-26 20:58
Gdzieś czytałem wcześniej, że LOT ma w planach loty do Tokio i Seulu.
jjemiolo
2014-08-26 20:27
Z jednej strony nalezy sie cieszyc ze moze bedzie jakis dlugoterminowy plan rozwoju, nawet jesli wyglada on na zbyt ambitny. Sadze, ze sa powody do optymizmu. Zmiany rozkladu na lato byly bardzo rozsadne i mam nadzieje ze poprawia bilans LOTu. Sama firma twierdzi ze ma sie coraz lepiej (jesli wszystko co mowia jes prawda a nie jakims tam zabiegiem rozliczeniowym). Dogadali sie z K2 co do code-share. Ten ostatni z kolei zaczyna proponowac trasy ktore sa uzupelniajace wobec LOTu, i jesli one tez wejda do code-share to oferta LO sie poszerzy, na czym obogu powinno zalezec. Co wiecej, Mikosz sugeruje ze powinnismy myslec nie tylko o kilku nastepnych latach, ale tez dalej nawet o porcie centralnym. W sumie, widze te rzeczy jako skladowe logicznego myslenia. Jednakowoz, nie wyobrazam sobie osobiscie szansy podwojenia przewozow w piec lat, a tym bardziej podwojenia floty w tym samym okresie w sytuacji kiedy tylko kilka maszyn jest zamowionych. Chociaz zycze powodzenia, to te zamiary wygladaja bardziej na chciejstwo a nie jako realny plan. Chcialbym sie mylic.
gość_1f5a3
2014-08-26 17:56
oooo, no spore ambicje ma ten LOT *(sarkazm), narodowy przewoźnik chce być największy w Polsce
gość_f8982
2014-08-26 12:08
Taaa gdyby nie małopolska i podkarpacie to te jego transatlantyki latały by wypełnione w około 20% a on mówi, że tu nie ma potencjału.
gość_fc374
2014-08-26 07:53
jezusie... czysty bełkot!!! Latac w Himalaje? A dokad lataja teraz Polacy? Do UK, Norwegii, Niemiec... a kto ich wozi? Ryan albo Wizz... ciekawe dlaczego nie LOT....
Jak czytam ten wywiad to ręce normalnie opadają... jak ten PAn Prezes zamierza miec najwieksza linie lotniczą w PL, skoro cena lotu WAW-GDN na jutro to koszt biletu to okolo 700zł, no i porownajmy to sobie z ceną Ryana albo w ogóle samochodu....
Redakcjo, wytknijcie temu Panu oczywiste błędu... proszę!
gość_3b2aa
2014-08-26 00:53
Redakcja Pasazer.com: prosze abyscie ogarneli jak najszybciej wywiad z tym czlowiekiem!
gość_3b2aa
2014-08-26 00:44
Czyli moze w styczniu oglosza katmandu...? to by bylo cos!
Pogratulować ambicji. Podwoić flotę? 12-16 dreamlinerów, ok. 20 sztuk klasy B737/A320/A321 i pewnie razem ok. 40 sztuk E175/E190/195 E2 (część jako na wymianę najstarszych E170). Do tego Eurolot - zgoda w tym wypadku buduje.
gość_1309a
2014-08-25 19:52
Ten prezes na prawde wie co chce zrobic. Oby nikt go nie torpedowal. Powodzenia,
gość_bbbc1
2014-08-25 18:17
Montreal, Bangkok, Tokyo i Singapur proszę :-)
gość_24668
2014-08-25 17:00
Brawo! jakkolwiek plany są stosunkowo ambitne i nie przewidują gwałtownych zawirowań i dużych zmian w sytuacji polityczno-gospodarczej Europy (a sądząc po obecnych wydarzeniach to kto to wie, co się wydarzy w najbliższych latach), to przy prognozach wzrostu dla rynku polskiego LOT może po raz pierwszy od ładnych kilkunastu lat wykorzystać swoją szansę. Grunt, że wreszcie w ogóle powstaje długofalowy plan. Nic tylko trzymać kciuki