Ale niestety w Polsce pierwsze robią później myślą...
Cezary: ALez nie czepiaj sie LOTu. LOT nie musi obslugiwac kazdego portu regionalnego w Polsce, skoro to mu sie nie oplaca. Przeciez inni "narodowi" tz nie obsluguja wszystkich portow regionalnych w swoich krajach. Zgadzam sie z Toba calkowicie, ze to smieszna decyzja. Jesli akie cos otwierac, to codzienne rejsy na tych kierunkach. Maja w koncu 3 czy 4 samoloty.
stenus: to nie jest widocznie dla nas do zrozumienia. Rozumiem jedno. LOT olewa Bydgoszcz. JetAir coś chce zrobić. Ale nie dwa razy w tygodniu bo to jest śmieszne. Jeśli już otworzą loty to przynajmniej codziennie !
Zrozumialbym, gdyby latali na tych trasach codziennie. Ale czemu akurat Katowice maja byc atrakcyjne dla biznesmenow we wtorki i srody, a Berlin w czwartki? Bo nie rozumiem tego.
czy samolot bedzie nocowal w bydgoszczy?moze bedzie 1 baza w bydgoszczy,smieszne te polaczenia,berlin i kopenhaga byly z direkt fly-latali na tych liniach chyba 2 tygodnie:)jestem ciekawy po jakim czasie sie wycofaja:)
@Cezary: Moze tutaj na forum. Juz pare dni temu pisalem, ze wladze Berlina rozwazali nad zamknieciem Tempelhof.
Hamburg: gdzieś mi się też obiło o oczy i uszy, że Tempelhof ma być zupełnie zamkniete. Jak mawiał Pawlak z 'Samych Swoich': "zabijcie mnie nie pojmę"
Na Tempelhof w czwartki. Do KTW we wtorki i środy. Tęgie głowy nad tym musiały mysleć.
Dlugo nie polataja na Tempelhof. Wczoraj wyczytalem w gazecie ,,Tagesspiegel´´ ze od 01.11.2008 Tempelhof bedzie zamkniety.
Fajnie mi się leciało JetAir w ramach biletu LOT z KTW do WAW. Nie mogę jednak zrozumieć jaki sens lot powrotny Bydgoszcz-Katowice-Bydgoszcz tylo we wtorki i środy ?
Chodzi o to ze taki Biznesman leci sobie rano do Berlina, załatwi co chce i wieczorem wraca do Bydgoszczy. A te kierunki było podkreślana sa otwierane z myślą o Biznesfacetach
Bardzo ciekawy ten rozkład. Dwa razy dziennie raz w tygodniu do Berlina? Przecież to nie ma większego sensu. Plusem jest tylko lotnisko blisko miasta.