gość_bf708
2014-08-11 19:01
mietek: A nie zaczęli latać z WMI od końca października? Tak mi się coś kojarzy.
No już od wrześnie powinny być wzrosty, bo zdaje się, że wtedy FR przeniósł się do WMI? W6 zaczyna się rozwijać w WAW w końcu plus coraz lepsze wypełnienie samolotów sprawiają, że wszystko ładnie idzie i starta FR nie jest tak bardzo odczuwalna jak można się było spodziewać.
gość_bf708
2014-08-11 11:28
W następnym roku mogą być mocne wzrosty. Do końca tego jeszcze kilka nowych połączeń DY, jedno SN i W6. Natomiast od następnego (o czym zresztą wspomina artykuł sprzed kilku dni) sporo nowych połączeń W6, a poza tym nie chce mi się wierzyć żeby po otwarciu nowego terminala nie pojawiło się tych połączeń jeszcze ;)
gość_98e02
2014-08-10 21:07
Naprawdę bardzo dobry wynik :) Spadek, ale lekki, wywołany oczywiście zeszłorocznym ryanairem, to nie jest żaden problem, a w przyszłym roku, oczywiście jeśli wizz się nie wyprowadzi, WAW będzie notowało wzrost za wzrostem.
gość_2fbdd
2014-08-10 19:29
Liczyłem na wynik na poziomie poprzedniego roku ale niestety troszeczkę zabrakło, zatem na pierwsze wzrosty trzeba poczekać do października. Plusem jest to, że w tym roku pęknie 10 mln, a na rynku warszawskim w 2014r. przybędzie ponad 1mln pasażerów :)