Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b7ed4
2014-08-11 13:50
Też latałem 4you airlines bezproblemowo. Czasami tak jak piszesz jakieś opóźnienia się zdarzały ale poza tym wszystko profesjonalnie.
gość_3efa0
2014-08-09 22:42
Po kiego licha ELO wchodzil w ten biznes z 4You Airlines. Bylo od poczatku wiadomo, ze wyjda na tym zle - co najmniej wizerunkowo. Oby nie finansowo.
gość_9ebee
2014-08-09 11:18
Ja ponad tydzien temu lecialam z sharm do katowic samolotem 4you airlines i lot byl opozniony o 30 minut. Poza tym sam samolot wszystko ok, nawet lepszy od enterair
gość_763d7
2014-08-08 15:06
Polacy nadal sie niczego nie nauczyli...liczy sie ze ma być tanio
.. To jest tanio...ale coś kosztem czegoś... Zawsze tak jest....
gość_25bde
2014-08-08 09:15
Szkoda ze Eurolot zbiera fange za "cos" co w ogole nie jest linia i nie ma wiele z Eurolotem wspólnego. Czysta tranzakcja wiązaną oparta na niczym innym jak kasiorce. Ani AC ani CC ani kokpit do struktur Eurolotu nie należą. Tymczasem obrywa nie 4U a inni... Do tego pani rzecznik w gazetach bzdury wygaduje. Idzie jak po grudzie od początku, WE, Prima, Fisher, Bingo...
gość_60e36
2014-08-07 13:02
Eurolot biorąc na siebie operacje charterowe, bierze na siebie odpowiedzialność. W końcu to ta firma gwarantuje biurom odpowiednią jakość przewozu. Posiadacz AOC, czyli certyfikatu przewoźnika a takim jest Eurolot, musi posiadać dział jakości, który audytuje ewentualnych podwykonawców, w przypadkach gdy sami nie są certyfikowani. Kwestia kompetencji działu jakości Eurolot to już inne pytanie..........
gość_d7873
2014-08-07 11:28
niestety wina jest po stronie właśnie EUROLOTU, bo to jest firma która samolot wynajęła. Biura turystyczne też coraz bardziej lecą w kulki, bo już nie ważne czy da się 2k czy 6k za wakacje i tak leci się tymi samymi przeciążonymi liniami lotniczymi.
gość_6a31c
2014-08-07 11:25
Prezes K2, Tomasz B., jest znany z nieszablonowych pomysłów w myśl zasady "co nie jest zabronione jest dozwolone". Żadne racjonalne argumenty nie trafiają do jego głowy (co jest prowdopodobnie konsekwencją służby w 36 pułku), natomiast gdy coś się obsuwa wtedy chowa się za plecami innych (centralwings, enter, lot).
gość_ea0d3
2014-08-07 11:21
Tak to jest jak linia bierze samoloty od, że tak powiem "przewoźnika", który do niedawna figurował na "czarnej liście" UE. Ciekawe jak długo pogoń za "oszczędnościami" będzie przesłaniała zdrowy rozsądek...
gość_ac987
2014-08-07 10:50
Eurolot sam naprasza się o problemy wiążąc się z jakimś nieznanym ukraińskim przewoźnikiem. Nigdy w życiu nie wsiadłbym do takiego samolotu.
gość_9051a
2014-08-07 09:40
Żartujecie sobie chyba! To właśnie nikt inny jak eurolot jest odpowiedzialny za to z kim podpisuje umowy i jaki produkt oferuje pasażerom pod swoim AOC! Mam nadzieję, że już więcej nie zobaczymy tego badziewia na polskim niebie
spotter10
2014-08-07 08:20
Niestety ludzie i media tak mają, że podchwycą najbardziej kojarzącą się nazwę, czyli Eurolot. Pomimo, że to ani nie była maszyna ELO ani załoga (no, może poza personelem pokładowym), to i tak to wzbudzi największą sensacje, niż informacja "Samolot YanAir..." - kto słyszał o YanAir? Wiadome jest, że w takiej sytuacji ELO niczym nie zawinił, bo podpisując umowę ACMI oczekuje konkretnego produktu w określonej jakości. Jeżeli firma się nie wywiązuje, to może zmienić tą umowę. Ale niestety - wizerunkowo straci i nic na to nie poradzimy.
gość_58a10
2014-08-07 00:00
4YOU Airlines jeszcze nie wystartowały pod własnym kodem, a już pokazały kla$ę.
Nastawiłem się pozytywnie na to przedsięwzięcie, ale dziś stanowczo mogę powiedzieć, że 4YOU skończy inaczej niż OLT.
Oni nawet nie rozpoczną operacji pod własnym kodem. Nie chcę produkować hejtu, ale trzeba być ślepcem żeby nie widzieć, że ta linia to kompletna amatorszczyzna. Albo takie mamy czasy i to nie problem.
Generalnie trzeba kibicować LOT-owi i EuroLOT-owi.
Niech władowane pieniądze na coś się przydadzą.
Niech LOT odzyska markę i zacznie przynosić zyski.
A w Polsce potencjał jest.
gość_d1a2b
2014-08-06 23:29
Taka sytuacja była do przewidzenia niestety.Tak sie lata z Ukraincami.
gość_c0d97
2014-08-06 22:03
Tak sie zastanawiam na ile mówienie o awaryjnym ladowaniu Eurolotu jest w tym wypadku właściwe. Niby to był rejs Eurolotu, ale wykonywany przez samolot zupełnie innej firmy, wiec nie samolot Eurolotu miał problem, ale samolot wynajęty przez Eurolot, a to chyba jednak nie to samo.
gość_a57d6
2014-08-06 22:01
Pośrednictwo w pośrednictwie przy wożeniu turystów samolotami serwisowanymi po jak najniższych kosztach nie może zakończyć się powodzeniem. Mniemy nadzieję, że odpowiednie instytucje państwowe pójdą po rozum do głowy i zapobiegną wielkiemu nieszczęściu, które przy takich projektach wisi w powietrzu.
gość_378c3
2014-08-06 21:59
Zapowiedzieli, że z końcem sezonu letniego kończą współpracę, a 4You, gdy uzyska koncesję ma latać pod własnymi znakami. Jeśli do tego czasu przetrwa, bo już pod znakiem K2 lata Small Planet :)
ELO tylko markę sobie popsuje prze 4you