Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_aa107
2014-08-04 11:16
Dlatego nie powinno sie juz wiecej budowac lotnisk. Takich trupow sztucznie utrzymywanych przy zyciu juz jest kilka.
gosc_2e1ad
2014-08-01 09:56
gosc_b7d82: Bydgoszczy nie stać na Ryana...
gosc_2c7a9
2014-07-31 20:56
Bydgoszcz-Warszawa jednak z code-share. Pojawiło się światełko w tunelu.
gosc_b7d82
2014-07-31 19:15
@gosc_9ad6f A ja odpowiem jeszcze raz, ze nie moze zerwac umowy. To nie wina ELO, ze wladze BZG oglosily taki idiotyczny przetarg. Linia robi to za co ma placone.
gosc_9ad6f
2014-07-31 07:57
napisze jeszcze raz zerwac umowe z z prawdziwym trupem jakim jest euro coś tam i dać kase na ryra!!!!
gosc_04c1f
2014-07-31 00:23
Wszystko bedzie dobrze. Lotnisko w Bydgoszczy na pewno jest i bedzie potrzebne. Zycze powodzenia Bydgoszczy!
gosc_eaaf1
2014-07-30 22:37
@gosc_af205: zapomniales o RZE chyba...
gosc_c05a6
2014-07-30 21:40
BZG powinien pomyśleć o współpracy z mniejszymi europejskimi liniami lotniczymi, w tym dysponującymi również samolotami ok.100 miejscowymi ... tak jak robi LCJ i nie tylko. No i rozwijać siatkę połączeń ...
krzysiekl: może i taka dotacja miałaby jakiś sens (chociaż nadal wątpliwy) gdyby to było połączenie CS. A tak to faktycznie mija się to z celem....
marcowy: PLL Lot oferował wcześniej połączenie na tej trasie (wykonywane przez Sprint Air) i je zamknął. A zatem nie byłoby to "nowe" połączenie tylko reaktywowane. A to byłoby już złamaniem zasad pomocy publicznej.... Inna sprawa, że tak jak mówi jsg, faktycznie prezes powinien ponegocjować z Komisją na temat możliwości reaktywowania tego połączenia w wyższym interesie społecznym, oczywiście w drodze absolutnego wyjątku. Zwłaszcza, że do Bydgoszczy i tak żadna inna sieciówka nie lata.
krzysiekl
2014-07-30 11:56
jedno to sens istnienia lotniska a drugie to sens dotowania połączenia Bydgoszcz - Warszawa...zwłaszcza dotowania znacznie większego niż np. zwolnienie z opłat lotniskowych.
gosc_a5a04
2014-07-30 11:53
To przykład idiotycznej regionalnej wojenki. Ciekawe czy pan poseł też by tak krytykował lotnisko gdyby znajdowało się w Toruniu?
gosc_4a301
2014-07-30 11:45
jsg: a po co LOTowi takie nierentowne polaczenie? Jesli juz to powinien zlozyc wniosek o przywrocenie mozliwosci latania do DUS, ktory znowu zawiesza na zime, bo to dochodowe polaczenie biznesowe. Podobna sytuacja ma miejsce z ZRH, tyle, ze ZRH zazwyczaj jest w 'czerwonych cyfrach'.
gosc_af205
2014-07-30 11:39
I akurat w tym przypadku radny ma racje. Nie ma sensu utrzymywac tak malych i nierentownych portow lotniczych, ktore aby istniec musza doplacac przewoznikom (czyli dalej brnac w koszty stajac sie jeszcze bardziej nierentownymi). To samo tyczy sie LCJ, RDO, IEG, LUZ i budowanych wlasnie SZY. Te lotniska powinny zakonczyc dzialanosc, bo jedynie generuja koszty. Pieniadze, jakie na nie sa wydawane nalezy przeznaczyc na poprawe komunikacji kolejowej/drogowej tych miast z wiekszymi lotniskami w kraju.
banan85: nie jest to związane z ograniczeniami UE ponieważ wszystkie loty z lotnisk regionalych Erolotu są dla LOTu nowymi. Chodzi o to że to połączenie jest finansowane z pieniędzy publicznych i dmuchając na zimne LOT nie chce włączyć tego połaczenia.
LO powinien poporosic UE o mozliwosc dodania tego polaczenia. Przy dobrym uzasadniemniu nie sadze aby KE wniosek odrzucila.
Lot nie może dodać Bydgoszczy do code share ponieważ jest związany ograniczeniem UE w związku z dotacją. To nie jest niczyja zła wola!
gosc_3037d
2014-07-30 08:05
to niech się Pan radny wykaże i zacznie coś robić żeby było lepiej a nie od razu zamknąć
gosc_535a7
2014-07-29 23:16
Roch Kowalski miał spadkobierców ? ... szczególnie dużo kierunków Kujawiacy rozpoczynają z LCJ ... a Łodzianie z BZG ?