Najdroższy kontrakt lotniska Szymany

Najdroższy kontrakt lotniska Szymany
09/07/2014 20:59   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_aa107 2014-08-15 07:21   
gość_aa107 - Profil gość_aa107
Nie wiem po co te kolejne lotniska. Najnowsze czyli LUZ wbrew zapowiedziom i propagandzie sukcesu ledwo zipie i bedzie drogim hobby, ale oczywiscie zaraz zleca sie tamtejci krzykacze i beda dalej jak mantre powatarzac utarte bzdury.
Szymany spotka podobny lub jeszcze gorszy los.
Niemieckie wycieczki na jakie sie liczy lataja czesto do WAW, a przewaznie do GDN gdzie w opcji wycieczki jest wypad na Warmie i Mazury. Wystarczy poogladac sobie katalogi wazniejszych niemieckich biur podrozy by sie o tym przekonac. Kto ma tam i dokad latac?
Polski turysta z rodzina wybierze na pewno samochod. Bo by loty sie oplacaly to bilety nie moga byc tanie, a wiadomo, ze Polak do szczodrych finansowo turystow nie nalezy.
Ta inwestycja to po prostu wywalenie pieniedzy w bloto, nic mniej nic wiecej.
gość_7c5d7 2014-08-14 22:40   
gość_7c5d7 - Profil gość_7c5d7
gosc_a05c4 Dolicz sobie jeszcze do tego straty jakie przynosi Lublin, i zanim wyjdzie na plus- o ile w ogóle wyjdzie to uzbiera się całkiem niezła sumka więc jednak sporo tych dróg można by było za te pieniądze wybudować.
gość_7c5d7 2014-08-14 22:38   
gość_7c5d7 - Profil gość_7c5d7
gosc_9efb3 Chyba sobie żarty stroisz Rzeszów ciągle idzie do przodu, już była masa proroków którzy twierdzili że po otwarciu LUZ w RZE będzie tragedia a jak widać to Rzeszów ciągle ucieka a Lublin jest w ogonie.
gosc_9efb3 2014-07-23 12:25   
gosc_9efb3 - Profil gosc_9efb3
Rzeszow Tez skazany jest na porazke jest blisko do Krakowa Niech Tylko wybudujo Atosdrade A4 Do ,Krakowa i bedzie po Jasonce A lublin jeszczew kofortowej sytuacji
gosc_a05c4 2014-07-14 23:20   
gosc_a05c4 - Profil gosc_a05c4
qwerty zobacz sobie jakie są koszty budowy dróg czy kolei. Za to co Lublin wydał na lotnisko, nie pobudowałbys nawet 20 kilometrów ekspresówki.
krzysiekl 2014-07-11 21:21   
krzysiekl - Profil krzysiekl
nie chcę być adwokatem diabła i marudą ale z Szyman do Modlina jest 150km, więc te porty też byłyby dosyć blisko siebie...ale fakt, drogi i całość infry nie jest tam zbyt dobra a miejsc pracy potrzeba.
gosc_ce745 2014-07-11 20:57   
gosc_ce745 - Profil gosc_ce745
Shorty: a co ma Szczecin do Warmii i Mazur? I skad wziales rewelacje o tym, ze rzekomo jest tam największe bezrobocie w Polsce? Pewnie z tego samego źrodła, z którego wiesz, ze SZZ to kod lotniska w Szymanach. To obrazuje Twoja wiedzę na ten temat wystarczająco, specu...
gosc_9b6bf 2014-07-11 20:51   
gosc_9b6bf - Profil gosc_9b6bf
Jedyna inwestycja w Szymanach to ta dokonana przez samorząd na rzecz rayana. Wspomnicie kiedyś moje słowa.
shorty 2014-07-11 20:23   
shorty - Profil shorty
SZZ to własnie jest przykład wykorzystania srodkow UE do rozwoju regionow, jest to bial plama i lotnisko musi tam powstac, ale chyab juz ostatnie w pl. Radom czy gdynia to CBA sie powinno tym zajc. mam nadzieje ze dzieki SZZ Warmia i MAzury sie rozwina bo tam bezrobowcie jest najwieksze w kraju.
pamietajcie ze brak infrastryktury do blokada rozwoju , a nowe drogi i lotniska pomagaja w rozwoju iwlasnie na to trzenba wydwac podatki a nie na urzednikow. to daje mniejsca pracy i tworzy nowe mozliwosc dla regionow. ludzie zaczybaja wiecej latac i dzis inwestycje nawet jesli beda troche deficytowe to warto w to inwestowac ale z glowa bo radom i gdynia to przyklady glupoty.
gosc_39962 2014-07-11 11:39   
gosc_39962 - Profil gosc_39962
Zbudowanie lotniska nie spowoduje, ze zaczna z niego latac pasazerowie. Bowiem poki nie bedzie polaczen lotniczych, ludzie dalej beda jechac na wieksze lotniska w WAW, GDN, KRK, WRO czy KTW, aby poleciec w swiat. Malutkie lotniska niezwykle trudno moga przyciagnac do siebie przewoznikow i widzimy to doskonale na wiekszosci malych lotnisk w Polsce: BZG, IEG, LCJ, LUZ, RDO, RZE, SZZ, a nawet na wiekszym jakim jest POZ. Bez oplat marketingowych i innych dotacji nie sa w stanie miec przewoznikow, a te doplaty to kolejne koszty, ktore musi pokryc lokalny samorzad, czyli mieszkancy. Stad nalezy pomyslec o takim rozwiazaniu, aby z mniejszych miast moc szybciej dostac sie na duze lotniska - np. szybka koleja i na to wydawac pieniadze, a nie na kolejne lotniska, ktore beda staly puste i stana sie na wiele lat skarbonka. Nowe linie kolejowe wykorzystaja rowniez pasazerowie podrozujacy po Polsce, a nie tylko ci co leca gdzies dalej. Stad bedzie to oznaczalo duzo lepsze wykorzystanie pieniedzy, a nie ich marnowanie jak obecnie.
qwerty 2014-07-10 16:47   
qwerty - Profil qwerty
Różnica taka że jedno działa, ale ma marne wyniki wbrew zapowiedziom, a drugie działa ale nie ma żadnej lini. I oba były niepotrzebne.Zamiast tych lotnisk można było wybudować więcej km ekspresówek lub autostrad.
gosc_a80a7 2014-07-10 14:26   
gosc_a80a7 - Profil gosc_a80a7
qwerty: nie porównyj LUZ do RDO. Jest jednak spora różnica
gosc_99ae6 2014-07-10 13:40   
gosc_99ae6 - Profil gosc_99ae6
lotniska w Polsce sa potrzebne bo jazda polskimi drogami to meka jakie autostrady jakie szybkie drogi w Europie iSwiecie ludyie lataja a samochodami to jezdza bidaki samochod na gieldzie to 10 20 tys a samolot toczas
qwerty 2014-07-10 13:21   
qwerty - Profil qwerty
gosc_e3f0b tylko cześć tych lotnisk które wymieniłeś powstało kilkadziesiąt lat temu . Bezsens to jest budowanie/czy modernizowanie lotnisk wojskowych obecnie. Taki RDO czy LUZ już sama bliskością WAW i WMI są skazane na porażkę. O ile jeszcze mazury są białą plamą na mapie polski i tutaj budowę można zrozumieć to jeśli chodzi o lotniska w innych regionach to jest już lotnisk albo za dużo albo wystarczająca ilość.
gosc_d6dba 2014-07-10 13:11   
gosc_d6dba - Profil gosc_d6dba
Nie mogli tego lotniska zrobić o wiele taniej (np. jakiś prosty, nieduży terminal)?
gosc_7ae2d 2014-07-10 03:50   
gosc_7ae2d - Profil gosc_7ae2d
Niech ci sami podatnicy zamiast turlac sie na warszawskie czy krakowskie lotniska zaczna latac ze swoich. Wtedy pogadamy czy oplaca sie budowac na prowincji. Ludzie chca latac i nikt nie zamierza jezdzic do dwoch slusznych lotnisk jak za PRL.
gosc_055b2 2014-07-09 22:37   
gosc_055b2 - Profil gosc_055b2
Tak, utrzymanie lotnisk dla tych miast to prawdziwe wyzwanie finansowe. Z drugiej strony dojazd np. mieszkańców RZE do WAW czy KRK byłby pozbawiony sensu. Czasy się zmieniły, ludzie latają częściej i męczyłby ich tak częsty dojazd do lotnisk.
gosc_2e38b 2014-07-09 22:26   
gosc_2e38b - Profil gosc_2e38b
A kto niby wywalił miliony na SZZ? Przecież tam od lat 90-ych nic nowego nie zbudowano i chyba nie ma żadnych planów, bo to lotnisko poza lotami do WAW raczej mało co obsługuje.
gosc_e3f0b 2014-07-09 22:13   
gosc_e3f0b - Profil gosc_e3f0b
Kolejne lotnisko na ktore wyrzuca sie pieniadze w bloto, a potem latami trzeba bedzie je utrzymywac za pieniadze podatnikow, bo nie bedzie w stanie na siebie zarabiac, a bedzie jeszcze dotowac przewoznikow, aby dokadkolwiek z niego latali. Czy nie nauczylismy sie jeszcze na kilku przykladach mini-lotnisk w BZG, IEG, LCJ, LUZ, RZE, RDO, SZZ nie majacych szansy obslugiwac min. milion pasazerow rocznie, ze budowa ich nie ma kompletnie sensu? Po co wystawiac kolejny kosztowny pomnik lokalnej wladzy?
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama