Gdańsk - Stord z Coast Air

Gdańsk - Stord z Coast Air Już 20 listopada norweska linia lotnicza Coast Air rozpocznie regularne połączenia z Gdańska do Stord k/Bergen. Operacje na tej trasie odbywać się będą we wtorki i środy samolotami ATR42. Wylot z Stord zaplanowano na 10:10, przylot do Gdańska o 13:10, wylot z Gdańska o 13:50, zaś lądowanie w Stord o 17:50. Gdańsk - Stord (-23----) Stord - Gdańsk (-23----) ...
17/11/2007 15:56   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Cezary 2007-11-19 23:36   
Cezary - Profil Cezary
paolo: może to nie ignorancja tylko zwykłe wyrachowanie bo jak napisałem prawdopodobnie norweskie firmy naftowe załatwiły z CoastAir przewóz dla swoich pracowników i dlatego linia lotnicza ma w nosie tworzenie stron anglo- lub polskojęzycznych bo wiedzą, że normalni turyści oleją takie ceny i tę destynację. Po co płacić informatykom za rozbudowę strony ? Zastanowiło mnie czemu akurat do Gdańska. Przecież w Trójmieście są ludzie, którzy znają się na pracy wydobywania nafty na morskich platfomach ! I tyle...
paolo-79 2007-11-19 23:24   
paolo-79 - Profil paolo-79
Cezary:fakt,ignorancja jezykowa jest wyjatkiem w Skandynawii....pozdrawiam
Cezary 2007-11-19 23:10   
Cezary - Profil Cezary
paolo: a po co to sprawdzać ? Coast Air może liczy na grupowe bilety wykupowane przez norweskie firmy naftowe dla polskich pracowników ? Nie widzę innego wytłumaczenia dla takich cen i braku możliwości rezerwacji po polsku lub angielsku.
paolo-79 2007-11-19 23:04   
paolo-79 - Profil paolo-79
wlasnie sprawdzilem sobie ceny na trasie GDN Stord. hmm..rozumiem ze firma ma problemy finansowe, ale ceny typu 2200NOK (1100PLN) 19.12 czy 5000 NOK 14.01.chyba nie sa dla normalnych ludzi,bah,nawet dla biznesu ceny jak z kosmosu...
wojtal 2007-11-19 14:49   
wojtal - Profil wojtal
W ramach rozluźnienia proponuje wizyte na stronie Germawings na mapie destynacji. Zobaczcie, że Balaton jest w połowie drogi z Krakowa do Budapesztu, a ten dryfuje ostro na Zagrzeb, hehe. Może jakieś inne ciekawe przykłady?
humbak 2007-11-19 13:21   
humbak - Profil humbak
ALe to w ogole chyba wymyslili tylko po to, aby miec lepsze powody do bankrutowania. :o)
usuniety 2007-11-19 11:41   
usuniety - Profil usuniety
Może to miałoby sens gdyby latali do Bergen a nie do Stord. Trzeba zaznaczyć, że to jest jakaś wysepka na dodatek bez mostów, a port lotniczy jest mały i znany chyba z dwóch wypadków lotniczych.
pozpiotr 2007-11-18 15:49   
pozpiotr - Profil pozpiotr
A co to za kuriozum? A kto i po co ma tam latac? No ale coz..., zycze powodzenia!!!
korrado 2007-11-17 23:54   
korrado - Profil korrado
I tak dobrze, że nie dali na tę trasę jetstream, które są drugim typem ich samolotów. Skoro są w trudnej sytuacji finansowej, to pewnie chodzi o szybkie zbankrutowanie firmy i stąd podejmują takie "wyważone" decyzje. Wrożę, że od nowego roku to połączenie zniknie. Jakoś nie widzę szansy, by ktoś korzystał z niego przy wyśrubowanych cenach.
humbak 2007-11-17 22:57   
humbak - Profil humbak
Zaczynaja za 3 dni i dopiero to oglosili? Strona nie po angielsku? To zycze powodzenia.- :o) hihihi Pozdrawiam wszystkich z Cagliari!
michalb 2007-11-17 22:37   
michalb - Profil michalb
mialo byc troche
michalb 2007-11-17 22:37   
michalb - Profil michalb
polaczenie jest juz w systemie na 28.11 powrot 05.12.07 cena ponad 2000 zl. droche drogo
piotrekch 2007-11-17 18:57   
piotrekch - Profil piotrekch
szot: ATR42 to jeszcze ujdzie, jakiegoś specjalnego dyskomfortu się nie czuje. Gorzej z ATR72.
wiperek 2007-11-17 18:56   
wiperek - Profil wiperek
Trochę nie na temat: dzisiejszy rejs FR ze Stansed do Poznania wylądował w Warszawie z powodu "rzekomo" dużej mgły w Poznaniu....ciekawa sprawa.... Inne samoloty lądowały i startowały bez problemów w Poznaniu. Oberwie się pilotowi pewnie za tę "błędną" decyzję ......
szot 2007-11-17 17:14   
szot - Profil szot
piotrekch: wyposażenie ATRów w LOT/euroLOT nie jest kiepskie, samoloty ATR42 są cichsze a na komfort bynajmniej ja jak lecę takim samolotem nie narzekam - mogi mam zawsze prawie rozprostowane - no chyba że obok mnie na fotelu usiądzie stukilogramowy słoń no to wiadomo że pole manewru jest lekko mówiąc małe... Hmmm, limia jak pisze w artykule za norweskimi mediami ma ponoć kłopoty finansowe tak więc czy linia przetrwa i się to połączenie utrzyma? Ciewakwe właśnie jak cenowo - ze strony przewoźnika utrzymanie turbośmigłowy samolot nie jest drogie i relatywnie szybko takie samoloty zarabiają na siebie więc ciekawe jaką cenę zaoferują... No i ten rozkłąd lotów - tak dwa dni koło siebie? Czy to jest efektywne? Ja osobiście uważam, że chyba by było lepiej, gdyby latali np. we wtorki i np. piątki lub soboty...
adams 2007-11-17 17:07   
adams - Profil adams
moim zdaniem to połączenie nie za długo się utrzyma zwłaszcza ATR.
piotrekch 2007-11-17 17:00   
piotrekch - Profil piotrekch
do deta: jeśli wyposażenie tych ATR jest takie same jak w LOT to się z Tobą zgadzam. Kiedyś jednak leciałem wewnętrznymi liniami wysp kanaryjskich, ATR-em właśnie i naprawdę komfort 1 klasa, samoloty pięknie wykończone.
piotrekch 2007-11-17 16:59   
piotrekch - Profil piotrekch
do deta: jeśli wyposażenie tych ATR jest takie same jak w LOT to się z Tobą zgadzam. Kiedyś jednak leciałem wewnętrznymi liniami wysp kanaryjskich, ATR-em właśnie i naprawdę komfort 1 klasa, samoloty pięknie wykończone.
deta 2007-11-17 16:38   
deta - Profil deta
Zycze powodzenia, ale osobiscie nie widze sie w AT42 przez 3 godz lotu, komfort podrozy zaden i nie wierze w komplety pax, moze pokusili by sie o CRJ albo ER4 to szanse na utrzymanie tego polaczenia bylyby wieksze
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy