Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo: może to nie ignorancja tylko zwykłe wyrachowanie bo jak napisałem prawdopodobnie norweskie firmy naftowe załatwiły z CoastAir przewóz dla swoich pracowników i dlatego linia lotnicza ma w nosie tworzenie stron anglo- lub polskojęzycznych bo wiedzą, że normalni turyści oleją takie ceny i tę destynację. Po co płacić informatykom za rozbudowę strony ? Zastanowiło mnie czemu akurat do Gdańska. Przecież w Trójmieście są ludzie, którzy znają się na pracy wydobywania nafty na morskich platfomach ! I tyle...
paolo-79
2007-11-19 23:24
Cezary:fakt,ignorancja jezykowa jest wyjatkiem w Skandynawii....pozdrawiam
paolo: a po co to sprawdzać ? Coast Air może liczy na grupowe bilety wykupowane przez norweskie firmy naftowe dla polskich pracowników ? Nie widzę innego wytłumaczenia dla takich cen i braku możliwości rezerwacji po polsku lub angielsku.
paolo-79
2007-11-19 23:04
wlasnie sprawdzilem sobie ceny na trasie GDN Stord. hmm..rozumiem ze firma ma problemy finansowe, ale ceny typu 2200NOK (1100PLN) 19.12 czy 5000 NOK 14.01.chyba nie sa dla normalnych ludzi,bah,nawet dla biznesu ceny jak z kosmosu...
W ramach rozluźnienia proponuje wizyte na stronie Germawings na mapie destynacji. Zobaczcie, że Balaton jest w połowie drogi z Krakowa do Budapesztu, a ten dryfuje ostro na Zagrzeb, hehe. Może jakieś inne ciekawe przykłady?
ALe to w ogole chyba wymyslili tylko po to, aby miec lepsze powody do bankrutowania. :o)
usuniety
2007-11-19 11:41
Może to miałoby sens gdyby latali do Bergen a nie do Stord. Trzeba zaznaczyć, że to jest jakaś wysepka na dodatek bez mostów, a port lotniczy jest mały i znany chyba z dwóch wypadków lotniczych.
pozpiotr
2007-11-18 15:49
A co to za kuriozum? A kto i po co ma tam latac? No ale coz..., zycze powodzenia!!!
I tak dobrze, że nie dali na tę trasę jetstream, które są drugim typem ich samolotów. Skoro są w trudnej sytuacji finansowej, to pewnie chodzi o szybkie zbankrutowanie firmy i stąd podejmują takie "wyważone" decyzje. Wrożę, że od nowego roku to połączenie zniknie. Jakoś nie widzę szansy, by ktoś korzystał z niego przy wyśrubowanych cenach.
Zaczynaja za 3 dni i dopiero to oglosili? Strona nie po angielsku? To zycze powodzenia.- :o) hihihi Pozdrawiam wszystkich z Cagliari!
polaczenie jest juz w systemie na 28.11 powrot 05.12.07 cena ponad 2000 zl. droche drogo
piotrekch
2007-11-17 18:57
szot: ATR42 to jeszcze ujdzie, jakiegoś specjalnego dyskomfortu się nie czuje. Gorzej z ATR72.
Trochę nie na temat: dzisiejszy rejs FR ze Stansed do Poznania wylądował w Warszawie z powodu "rzekomo" dużej mgły w Poznaniu....ciekawa sprawa.... Inne samoloty lądowały i startowały bez problemów w Poznaniu. Oberwie się pilotowi pewnie za tę "błędną" decyzję ......
piotrekch: wyposażenie ATRów w LOT/euroLOT nie jest kiepskie, samoloty ATR42 są cichsze a na komfort bynajmniej ja jak lecę takim samolotem nie narzekam - mogi mam zawsze prawie rozprostowane - no chyba że obok mnie na fotelu usiądzie stukilogramowy słoń no to wiadomo że pole manewru jest lekko mówiąc małe... Hmmm, limia jak pisze w artykule za norweskimi mediami ma ponoć kłopoty finansowe tak więc czy linia przetrwa i się to połączenie utrzyma? Ciewakwe właśnie jak cenowo - ze strony przewoźnika utrzymanie turbośmigłowy samolot nie jest drogie i relatywnie szybko takie samoloty zarabiają na siebie więc ciekawe jaką cenę zaoferują... No i ten rozkłąd lotów - tak dwa dni koło siebie? Czy to jest efektywne? Ja osobiście uważam, że chyba by było lepiej, gdyby latali np. we wtorki i np. piątki lub soboty...
moim zdaniem to połączenie nie za długo się utrzyma zwłaszcza ATR.
piotrekch
2007-11-17 17:00
do deta: jeśli wyposażenie tych ATR jest takie same jak w LOT to się z Tobą zgadzam. Kiedyś jednak leciałem wewnętrznymi liniami wysp kanaryjskich, ATR-em właśnie i naprawdę komfort 1 klasa, samoloty pięknie wykończone.
piotrekch
2007-11-17 16:59
do deta: jeśli wyposażenie tych ATR jest takie same jak w LOT to się z Tobą zgadzam. Kiedyś jednak leciałem wewnętrznymi liniami wysp kanaryjskich, ATR-em właśnie i naprawdę komfort 1 klasa, samoloty pięknie wykończone.
Zycze powodzenia, ale osobiscie nie widze sie w AT42 przez 3 godz lotu, komfort podrozy zaden i nie wierze w komplety pax, moze pokusili by sie o CRJ albo ER4 to szanse na utrzymanie tego polaczenia bylyby wieksze