Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@michal5 nie ilość miejsc w danej klasie a ilość biletów w danej cenie
osobiście proponuję jedną z rosyjskich linii do Anapy, Władykaukazu, chociaż Jakuck to też byłby strzał w 10, a tak na poważnie, sprzedaż rzeczywiście świetnie idzie, na wielu destynacjach już pokazywane jest ile miejsc zostało w danej klasie, narazie tylko w Economy Saver
gosc_0069d
2014-04-15 14:33
@krzysiekl albo Emirates - z przesiadką w Dubaju ;-)
gosc_3a178
2014-04-15 13:42
tak a amerykanie szukaja gazu lupkowego to pewnie United albo Delta bedzie
usuniety
2014-04-15 13:18
@krzysiekl: Qantas w LUZ? ROTFL
krzysiekl
2014-04-15 13:14
jak Australijczycy to Qantas moze bedzie;)
Bo LH jest kiepska na loty do Australii, trzeba gdzies w Azji zmienic linie lotnicza.
To juz lepiej Finnair z Warszawy swietne ceny w klasie biznes mimo zmiany linii w Azji.
poczekajcie jeszcze chwilkę jak Australijczycy wybudują kopalnię niedaleko Lublina, trzeba będzie ich jakoś transportować do kraju tak, że może LH utrzyma się na LUZ-ie, a jeszcze Ślązacy chcą wybudować kopalnie i mają ściągać swoją kadrę, tak, że może do Katowic coś będzie :)
gosc_beadd
2014-04-15 11:23
Gdyby nie LH to Polska bylaby jeszcze wiekszym lotniczym zasciankiem. Aczkolwiek dla rownowagi przydalaby sie inna linia majaca dobra siatke oraz inny sojusz. I mniej easyjet-ryanair-setterstwa bo to zaraza i dziadostwo.
gosc_54b41
2014-04-15 11:06
LOT powinien dogadać się z Intercity i na części tras oferować bilety łączone: pociąg I klasa przelot z WAW.
A LH to lata z regionów w Polsce gdzie? Do swojego hub-u lub hub-ów.
gosc_418e4
2014-04-15 10:04
a kto ma przejmowac jak LOT nie chce latac z regionow tylko z wawy
adamlubin
2014-04-15 09:01
niby fajnie : nowy przewoźnik itp ale szkoda że już wszystko powoli z regionów przejmuje LH
gosc_d27c0
2014-04-15 08:30
@ea067 Nie wypominaj uzytkonikom, że pisali o braku zainteresowania LH lotniskiem w Świdniku, gdyz było to tylko powtórzenie stwierdzenia dyrektora Lufthansy. Wszelkie pretensje kieruj własnie do niego.
gosc_f3d8a
2014-04-15 02:18
No, Panie i Panowie! Mamy nastepnego hita w Lublinie! Duze brawa i do przdu. Latac regionalnie, a nie stolecznie!
gosc_ea067
2014-04-15 01:09
@gosc_6d1d2: Czytaj ze zrozumieniem. Gdzies jest napisane ze szanse sa zerowe? Ja widze raczej... "Przyciągnięcie przewoźnika sieciowego to długi i skomplikowany proces, a tym bardziej dla lotniska, które jeszcze nie funkcjonuje". No i tak było, Lufthansa nie weszła do LUZ. Zajęło jej to półtora roku, na pewno duża zasługa sprawnego zarządu lubelskiego portu. Czytam też "na starcie można powiedzieć szanse na wejście niemieckiego przewoźnika do Lublina są wręcz zerowe." Co jest zgodne z prawdą, minęło półtora roku, a i teraz LH wchodzi baaaaaardzo zachowawczo. Dla mnie to ze LH jest w LUZ to dzieki sprawnemu zarzadowi, ktore inne lotniska (np w Lodzi) nie maja. Koniec, kropka!
gosc_b794e
2014-04-15 00:47
@gosc_6d1d2 w Lufthanse na LUZ też wielu nie wierzyło,a 3 lata temu jak lotnisko się budowało, pisano,że szanse są zerowe, a tu proszę...
zobacz link
gosc_29dea
2014-04-15 00:27
gosc_eae57 ma racje, zadna linia nie ujawnia tak szczegolowych danych o liczbie sprzedanych biletow, to sa tajne informacje handlowe.
gosc_c0a15
2014-04-15 00:15
Lublin bedzie juz niedlugo dwa razy wiekszy od Lodzi i Bydgoszczy razem wzietych. Nowe ekspresowki i autostrady powykanczaja co po niektore lotniska. Weryfikacja wizji i realiow. Czas grac vabank.
gosc_6d1d2
2014-04-14 23:27
Aer Lingus w LUZ? póki co latają *tylko* do WAW, więc jeśli już, to spodziewałbym się ich w KRK, ale nie w LUZ.
gosc_9b7d1
2014-04-14 21:45
300 osób to raptem dwa pełne samoloty. Nie, żebym był hejterem ...