Stałe przejście graniczne to podstawa do tworzenia dalszych połączeń zagranicznych. Swego czasu Lufthansa stawiała to jako warunek wstępny dla LUZ. Ale nawet po jego otwarciu nie bardzo można na to liczyć.
gosc_cdec7
2014-02-25 21:54
Tymczasem dzisiaj zostałą złożona petycja do ministra spraw wewnętrznych o utworzenie stałego przejścia granicznego na LUZ:
zobacz link
Przewozy cargo są szansą dla Lublina. Szkoda tylko że Exin - spółka z siedzibą w Lublinie nie przejawia jak dotąd zainteresowania lotniskiem położonycm w swoim mieście.
gosc_dd901
2014-02-18 21:04
Tam nie ma autostrady tylko droga ekspresowa
gosc_56872
2014-02-17 08:04
cargo tak mamy zdrowa zywnosc a niemcy francuzi anglicy to kupia co do ruchu pasazerskiego dajcie polaczenie do Wroclawia Katowic Berlina
gosc_1f30e
2014-02-16 21:13
@gosc_0dd7d a przeczytałeś chociaż ten artykuł? Z tekstu jasno wynika,że cargo miałyby sfinansować prywatne podmioty, a nie miasto a tym bardziej państwo.
gosc_0dd7d
2014-02-16 12:21
kolejny pomysł na topienie panstwowych pieniedzy
gosc_6e2ba
2014-02-14 22:37
z czasem ruch pasażerski będzie rósł - może wolniej, niż by tego oczekiwały władze lotniska, a cargo to według mnie dobry pomysł.
gosc_1d0fc
2014-02-14 18:37
To ma sens. Samo serce Polski. Dwie autostrady w sasiedztwie.
gosc_939df
2014-02-14 15:25
@gosc_4b3a1 LCJ się nie chwali, tylko zarabia na RFS. Jak masz coś przeciwko temu, żeby polskie porty zarabiały na RFS-ie to napisz, że lepiej by na obsłudze frachtów zarabiały porty w Niemczech, Francji, itp.
gosc_a0efb
2014-02-14 14:24
Cargo to jedyny ratunek dla LUZu, bo jak dobrze widać na znaczący coś ruch pasażerski nie można liczyć.
gosc_6e791
2014-02-14 14:12
Biorąc od uwagę sąsiedztwo (A-W) i kilka innych firm w regionie, inwestycja jak najbardziej potrzebna.
gosc_4b3a1
2014-02-14 13:51
heh... chyba tylko odprawy tirow zeby bylo sie czym pochwalic - tak jak to robi Lodz :D