Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ebfa8
2013-12-04 08:48
Podejrzewam ze dla większości ważny jest czas przelotu korzystne godziny i cena. Na trasach europejskich wygoda w Wizz czy Ryan jest tylko minimalnie gorsza od linii tradycyjnych a cena różni się znacząco. Oczywiście jak kogoś stać lub firma mu płaci za bilet wybierze linie tradycyjne.
szczerze, lubie jak FR korzysta rzadach frajerow z klubu krolika, w tym przypadku samorzady wojewodzkie,podobnie jak panii minister mucha doplacila do koncertu Madonny.Niestety ale sa to skutki rzadzenia krolika i jego ekipy.
gosc_001cb
2013-11-30 08:10
gościu! a Ryan też jedzie na państwowym garnuszku, tak i to na naszym też, zobacz ile doplaca rzeszów ile inne miasta kraków mówił, że nie dopłaci ani centa a tu teraz podpisał umowę i będzie dotował Ryanka; otwórz oczy sztubaku
gosc_9d340
2013-11-29 14:52
gosc_c7ce2 Za to LOT jedzie na "państwowym garnuszku" od lat i ciagle przynosi straty. To dopiero jest zalosne.
gosc_7b092
2013-11-29 14:42
Pablakiss Przysporzom? czy przysporzą?
@pablakiss: dla pewnego segmentu klienteli lowcost nie jest, poki co, do pomyslenia juz nawet ze wzgledow prestizowych. Choc wiem, ze EZY obsluguje coraz liczniejsze podroze sluzbowe np. z GVA do Londynu. Ale oni maja taryfe flex, usmiechniete CC, i nie wmuszaja zdrapek podczas lotu.
pablakiss
2013-11-29 14:11
Wiec wydaje się ze analitycy RYANAIR przysporzom jeszce wiele problemów innym liniom lotniczym, a co za tym idzie wplynie to na jakosc cen, tylko czy na jakosc towaru?
@pablakiss: w watku o bazie w BRU greg0303 cytuje wypowiedz MOL ktora wskazywala tez na cos takiego. Patrz rowniez moja wypowiedz na pierwszej stronie tamtego watku.
gosc_47b3a: prosze o troche kultury osobistej zanim zaczniesz zarzucac innym opowiadanie bzdur. Mowa byla o drugim (malym) bezplatnym bagazu podrecznym, ktory od niedawna jest dozwolony w FR, a poki co jeszcze nie w EZY. Co do bagazu rejestrowanego, za oplata mozna wziac do 3 sztuk w sumie do 60 kg, co jest istotna zmiana w porownaniu z poprzednimi regulami. A swoja frustracje i agresje prosze wyladowywac gdzie indziej niz na forum, szanowny anonimie.
pablakiss
2013-11-29 13:38
Jest mozliwe aby RYanair w ramach poprawy wizerunku firmy przyjoł strategie wchodzenia na główne lotniska ? Namieszali Belgom teraz w Italii mówia cos o Moskwie ,.,,no i El Prat jeszce jest
@banan86: tak, a do tego Norwegian i Vueling tez ostatnio postawily na agresywna strategie rozwoju.
Widać ewidentnie że Ryan chce do końca wykrwawić Alitalię i ma na to spore szanse! Dla nas jako pasażerów to tylko lepiej, bo mamy większy wybór, chociaż włos się jeży na głowie gdy pomyślę, co by było gdyby Ryan Air stał się absolutnym monopolistą na jakimkolwiek rynku krajowym! Na szczęście jest jeszcze EasyJet który daje radę mu się oprzeć :)
gosc_c7ce2
2013-11-29 10:29
tofik79: Ryanair nie jedzie na państwowym garnuszku? Buahahaha. Bez dotacji samorządowych miałby straty tak jak inne linie.
gosc_47b3a
2013-11-29 09:51
sauvi: nie wypisuj bzdur. Już od co najmniej kilku miesięcy w easyjet można opłacić drugi bagaż rejestrowany z osobnym limitem wagowym (kiedyś też można było wziąć więcej niż 1 sztukę, ale limit 20 kg obowiązywał na pasażera).
@tofik79: mozna lubic MOL i ekipe FR lub nie, ale ta firma jest zarzadzana przez fachowcow. A zarowno LOT jak Alitalia zarzadzane sa przez dyletantow, czesto z politycznego nadania. Jak tacy ludzie moga wymyslic strategie ?
@tofik79: w easyjet nie ma drugiego bagazu podrecznego, no i latajac na glowne lotniska bywa troche mniej punktualny... za to obsluga jest mila i nie nachalna
a propo modelu latania: jest taki przewoźnik: mobilna odprawa online. drugi bagaż podręczny w cenie, coraz więcej głównych lotnisk, numerowane miejsca, najmniej zgubionych bagaży, jedna z najpunktualniejszych linii na świecie ....ciekawe kto to taki :)
FR to firma z strategia,ktora wie czego chce.Nie to co linie tradycyjne jak LOT,Alitalia,ktore jada na panstwowym garnuszku
pablakiss
2013-11-28 22:39
Nie ciesze sie!!! ,., ale jesli mam wybór z Wrocka do Salonik via Modlin za 400zł to dlaczego mam leciec LO/LH/SAS za 400eu? Ja nie mam nic do Ryanaira,,, zawsze kibicowalem naszemu rodzimemu przewoznikowi ,., ale uzasadnij mi dlaczego mam spedzic caly dzien na czekaniiu na przesiadki (min 2)a nie w kilka godzin znalesc sie na miejscu za 4 razy nizsza cene? no slucham,.,