gosc_57011
2013-11-11 18:06
Coś mi się nie wydaje, żeby to tędy przebiegała właściwa droga. Lepiej poprawiać transport między Lublinem a Rzeszowem (co też ostatnio ma miejsce, chociaż oczywiście powinno przebiegać szybciej i sprawniej) i wtedy problem się rozwiąże. Bo lotnisko w Lublinie nie jest potrzebne, za blisko Rzeszowa i Warszawy.
gosc_a8cc9
2013-11-11 10:06
Popieram Pana GOLUZA. A co do malowania tego Shreka - jest chybione, ale każdy ma inny gust.
gosc_6bb89
2013-11-11 09:56
pamietajcie lublin dziala niecaly rok wiele bledow popelniono brak konkretnego przewoznika jakimjest w krakowie easy Jet brak polaczen z modlinem 198 km lwowem 187 km wroclawiem 500km nik powaznie nie rozmawia z l o t -em liverpool --odszedl w sina dal mediolan 3 miesiace czekamy a co z kijowem
gosc_c91ff
2013-11-11 09:35
@goluz ELO ma trasę do LUZu nie dlatego, że mieszkańcy Lubelszczyzny chcą latać tylko dlatego, że GDN płaci kasę ELO i mieszkańcy pomorza potrzebują szybkiego połączenia do swoich rodzin na Lubelszczyźnie. Potwierdzają to informacje o tym, że blisko 70% rezerwacji biletów na tej trasie to rotacja GDN-LUZ-GDN. Ponadto warto wspomnieć, że jeśli w ciągu roku LUZ zapłaci W6 to będzie bye bye W6 i zacznie się szantaż FR analogiczny jak w BZG, RZE i za chwilę w LCJ.
gosc_7c2b3
2013-11-11 09:18
i nie mamy 200 tys pax rocznie a z tego trzeba sie smucic
gosc_528ee
2013-11-11 06:51
No tak ale do lotniska i tak jakoś trzeba dokładać jedni walą kasę tylko w utrzymanie nierentownej spółki inni dokładają i do spółki ale i do "reklamy" co generuje ruch na lotnisku, miejmy nadzieje ze każdy swoją metodą osiągnie sukces, a co do malowania jest lstrasznie toporne, nie wiem dlaczego na samolocie nie zasugerowano sie nowym malowaniem podkarpackich pociągów w tych samych kolorach a o wiele ładniejszego
Mamy Eurolot bez ohydnego malowania za 13 milionów złotych i z tego trzeba się cieszyć :)