Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_65d8a
2013-10-24 19:23
Zbyt mała odległość BZG do WAW i koszty przelotów ... A Kołobrzeg-Koszalin-Słupsk posiadające trzy lotniska nadal nie mają połączeń lotniczych z centrum i południem kraju, a krajowi przewoźnicy tego nie zauważają ... przynajmniej do momentu kiedy zainteresuje się tym rynkiem np Ryan.
gosc_c3f6b
2013-10-24 12:45
Jeśli połączenie z dużym hubem,to widzę Bydgoszcz-Paryż Charles de Gaulle,a linia easyJet.Na pewno byłoby duże powodzenie.
samo istnienie portu IEG jest efektem przerośniętego ego urzędników
koronnym przykładem przerośniętego ego urzędnikasów jest połączenie IEG-GDA
Można... można byłoby także uruchomić regularne szybkie połączenia autokarowe na lotnisko w Warszawie (po autostradzie), z możliwością nadania bagażu jeszcze w Bydgoszczy (i Toruniu-czemu nie?). Wszystko to byłoby o niebo tańsze niż złodziejska oferta Lotu. Więc nic dziwnego że ta oferta zostanie odrzucona
krzysiekl
2013-10-24 09:49
osobiscie mam wrazenie (rozumiejac znaczenie szybkich polaczen dla rozwoju biznesu) ze na tych lotach zalezy przede wszystkim urzednikom. Bo dla reszty ok, obecnie cos to zmienia, ale 22mln rocznie mozna juz niezle inwestycje w infrastruktore ladowa robic.
krzysiekl: masz racje, jakoś Lufthansa potrafiła się dogadać z Deutsche Bahn, ale oczywiście w Polsce nadal króluje podejście "niedasię". Niestety w naszym pięknym kraju (przynajmniej ja mam takie wrażenie) nikt nie ma pomysłu na sieć transportu zorganizowanego. I to zarówno w skali ogólnokrajowej jak i regionalnej
za chwilę będzie oddana autostrada Kowal - czerniewice. DO wArszawy z Torunia będzie 2h jazdy samochodem. Z Bydzi max 2,5.
krzysiekl
2013-10-24 08:24
Warszawa Centralna 6:00 - Bydgoszcz Główna 9:00, w drugą stronę jak sprawdziłem to faktycznie jest dłużej, ale o 6:57 jest taki co jedzie 3h18. To 286km więc jest miejsce do poprawy oferty, a na taką odległość samoloty nie mają przyszłości raczej. Przewoźnicy lotniczy mogą za to pomyśleć o wspólnej ofercie z przewoźnikami kolejowymi nawet w formie code-share ;) Czas przejazdu na poziomie 2h20min nie wymaga budowy KDP.
gosc_a3fc5
2013-10-24 03:01
4tech: widac, ze nie jeździsz pociągami, a i z rozkładu jazdy korzystac nie potrafisz. Trzy pociągi dziennie jadą z Warszawy do Bydgoszczy 3 godziny, z czego jeden wczesnie rano i dwa po południu.
krzysiekl najkrócej to pociąg jedzie 3h 21 min :) tylko że jest on wieczorem :)
krzysiekl
2013-10-23 23:17
a KRK-Bydgoszcz sprawdziłem LOT na najbliższy tydzień i d...nie da się tego zrobić w jeden dzień. albo pokazuje połączenie w jedną stronę albo w drugą.
krzysiekl
2013-10-23 23:15
@banan86
najszybsze pociągi, po obecnej kiepskiej infrze jadą 3h z Warszawy do Bydgoszczy, to nie jest dużo gorzej niż z Warszawy do Poznania, Krakowa czy Katowic. Da się zrobić w jeden dzień. Większy problem dojechać np. z Krakowa do Bydgoszczy i tu LOT daje jakieś tam szanse o ile będą dobre przesiadki. Jednak cena jest za wysoka.
gosc_e4c8d
2013-10-23 23:10
Ha Ha Ha, ale balecik!!!
gosc_bc207: nie kazdy ma ochote tluc sie powolnym pociagiem albo stac w korku w samochodzie zeby dojechac do WAW. Zwlaszcza wielu zapracowanych biznesmenow i specjalistow ci powie ze zwyczajnie nie maja na to czasu. Oni chca przyjechac do miasta rano, zalatwic swoje sprawy i wrocic tego samego dnia popoludniu
gosc_bc207
2013-10-23 20:23
Województwa przygraniczne korzystają z szybszego transportu lotniczego do stolicy, a województwa centralne już nie muszą ... możliwość korzystania z nowoczesnych połączeń kolejowych i drogowych stanowi coraz większą konkurencję. Natomiast bezpośrednie połączenia p2p realizowane przez LCC nie muszą źle wpływać na kondycję tradycyjnych przewoźników - co widać np po LH lub BA i tu widzę szansę LO i WAW.