Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_69da9
2013-10-18 15:21
@przemolot Przeciez to artykuł, ktory nie ma nic wspolnego z wladzami lotniska, czy chociazby jego rzecznikiem. To po prostu radosna tworczosc dziennikarza.
gosc_479ef
2013-10-18 12:58
Ja wyborczej nie czytam, szczególnie jeśli bazgrzą coś o lotnisku. Nie mają zielonego pojęcia i piszą gnioty.
grzesiekg
2013-10-18 12:46
Najbardziej boli mnie brak kompetencji władz Lublina i portu...
przemolot
2013-10-18 12:23
Kolejna lista życzeń LUZ. To powoli zaczyna być i ciekawe, i zabawne
zobacz link
gosc_cf337
2013-10-17 16:29
Nie ma wymogu regularnego ruchu. Ale ktoś musi ten ILS kontrolować (w okresie testu musi dzialac bezawaryjnie). W modlinie poza tym od ponownego otwarcia byl calkiem spory ruch mniejszych samolotów szkolnych.
przemolot
2013-10-17 16:24
gosc_3a9f3: cóż, Modlin to jeden wielki cud ;)
gosc_3a9f3
2013-10-17 16:19
@przemolot Chyba jednak jakoś da się uruchomić ILS bez ruchu regularnego, w WMI działa od połowy września, a wtedy jeszcze Ryanair tam nie latał. Jak wytłumaczysz taką sytuację ?
gosc_57ecf
2013-10-17 15:49
@gosc_a5327 Niestety tutaj juz dzialaja odpowiednie przepisy..okres testu ILS to nie jest polski wymysł.
przemolot
2013-10-17 15:47
gosc_a5327: ILS był zainstalowany na LUZ i WMI praktycznie od początku, ale zanim zostanie uruchomiony, powinien zostać przetestowany. Jak przetestować ILS na lotnisku, które jeszcze nie działa? Pod słowem "przetestowany" niechodzi wcale o testy prowadzone przez papugę...
gosc_a5327
2013-10-17 15:35
ILS powinien być zainstalowany przed otwarciem każdego portu lotniczego, a kolejne kategorie przyporządkowane wg doświadczenia, potrzeb i możliwości ... a u nas bywa różnie.
przemolot
2013-10-17 15:04
gosc_21437: to prawda, na razie za wcześnie na CAT-II
Brak stałego przejścia=brak stałego przewoźnika=mało pasażerów=brak stałego przejścia. Tak w uproszczeniu: ministerstwo argumentuje brak zgody na stałe przejście niewielką ilością paxów obsługiwaną przez LUZ...
grzesiekg
2013-10-17 14:51
Bez stałego przejścia nie ma co liczyć na tradycyjnego przewoznika...
gosc_21437
2013-10-17 14:44
@przemolot- urządzenia- tak jak w Modlinie są pod CAT II, tylko to są dodatkowe koszty, przy tym ruchu nie ma opłacalności podniesienia kategorii no i analogicznie jak w Modlinie system musi pracować co najmniej 5 miesięcy. Po zimie niech ocenią jak się pierwsza kategoria sprawdza no i niech wprowadzą LVP. Większą barierą brak stałego przejścia- a z jakim ruchem działało ono w RZE?
gosc_23f3e
2013-10-17 14:30
Prawie o rok za późno (podobnie jak w WMI) ale lepiej późno niż wcale. Jesli do wiosny pojawi się jeden dyzy przewoźnik tradycyjny to będzie krok do przodu, jeśli nie to będzie wegetacja. Ogólnie życzę powodzenia.
przemolot... bez stałego przejścia ręce są związane. Nie wiem dlaczego MSW to blokuje, tłumacząc się małą liczbą pax(pojęcie względne gdzie jest minimalna granica-nigdzie nie jest to zapisane) i tak mamy koło zamknięte...
przemolot
2013-10-17 13:37
Przydałby się teraz CAT-II ;) Apetyt rośnie w miarę jedzenia. A tak poważnie to teraz czas na stałe przejście i jakąś nową linię z ciekawymi destynacjami. 2 lowcosty (a zwłaszcza FR) i ELO nie wróżą zbyt dobrze.
gosc_432e1
2013-10-17 13:19
to teraz przejście całodobowe :) i więcej połączeń :)
gosc_d41cf
2013-10-17 12:24
I prawidłowo, tak powinno być! Brawo LUZ :)
gosc_68620
2013-10-17 12:19
wreszcie coś ciekawego z Lublina :)