Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2013-09-26 18:06
Podobno mechanicy Boeinga wyjeli filtry paliwa po lotach testowych i nie zainstalowali nowych. Nastepnie maszyny trafiły do LOT-u i były użytkowane bez nich do czasu przeglądu. Całe szczeście nie doszło do żadnej awarii.
gosc_ca6e3
2013-09-26 13:21
Gdybać to sobie możesz. Decyzja na zakup została podjęta w 2007 roku. Nikt nie przewidział takiego scenariusza. Najbardziej cierpi wizerunek LOT-u, a polska prasa dostaje wariacji jak tylko coś (nawet najmniejszego) dzieje się z Dreamlinerem.
gosc_86c1d
2013-09-26 11:10
hahahhaa strach latać tymi nowymi rzęchami !!! Ciekawe co by było gdyby tak zamroziło paliwo i rozsadziło rureczki pod wpływem cisnienia :] Lot byłby mniej stratny gdyby zainwestowaliby w Arbuzy!
gosc_ed381
2013-09-25 17:17
LOT nie ma swoich mechaników. Dreamlinery obsługują mechanicy z brytyjskiej firmy Monarch.
usuniety
2013-09-25 16:16
Zenek, naucz się poprawnie pisać po polsku!!!
zenek767
2013-09-25 15:49
Ludzie opamiętacie się trochę. Zbierajac wiadomosci z prasy. Dwa B787 zostały ziemione w weekand, w zwazku z czym LOT napisal takie durne oswiadczenie aby sie usprawiedliwoc. Jedyną osobą, która odpowiada za brak filtru jest ostatnia osoba ktora podpisywala jego wybudowe/zalozenie. P.S> LOT nie ma swoich mecjhanikow , a ma podpisaną umowę z firmą zewnętrzną swiadczaca obsluge techniczną. W takiej sytuacji operator sprawdza witky i szuka ostatniej wyiiany tych filtrów. Rzezcz do zrobienie w kilka sekund.
gosc_f126d
2013-09-25 14:58
Drugie zdanie artykułu świadczy o jego poziomie. Poza tym LOT potwierdził brak filtra wysokiego ciśnienia, nie niskiego (dwa inne były zainstalowane). Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, filtry założone. Samoloty wróciły na trasy.
gosc_1aaf7
2013-09-25 13:53
Na ten temat jest juz ponoc raport 21.3 (Failures and malfunctions) ktory mowi o LOTowskich mechanikach...." shoddy maintenance practices".
gosc_e72dc
2013-09-25 13:41
Wina pewnie lezy po stronie Boeing albo LOTowskich mechanikow. Czy to zbieg okolicznosci ze tylko 787 LOTu nie mialy filtrow? Rozumiem ze filtry sie wymienia wkrotce po pierwszym uruchomieniu silnika (on wing).
Zdaje się, że już zamontowali filtry i jest git.
gosc_c6212
2013-09-25 12:18
czyli co, zamontują filtry czy silniki przez to niedopatrzenie mogą być w jakims stopniu uszkodzone i trzeba je wymieniC?
usuniety
2013-09-25 12:17
Poniekąd tak, ale RR dostarczył silniki do Boeinga i to oni stwierdzili że samolot jest zdatny do eksploatacji. Wina lezy po stronie RR i Boeinga. LOT powinien wymusić nowe silniki w zamian gratis.
piotrek737
2013-09-25 12:12
Tja tylko że producentem silników Trent 1000 jest Rolls-Royce, więc jakby nie patrzeć to brytyjski super produkt :D Zanim coś napiszecie, to się ogarnijcie troszkę bo Boeing bezpośrednio akurat nie odpowiada za silniki...
usuniety
2013-09-25 12:04
To neich teraz Boeing ekspresowo i gratis przyśle nowe silniki.
gosc_276df
2013-09-25 11:15
Czyli nie ma jak 5 litrowe wolnossace silniki amerykanskie nieskomplikowane dzialaja do dzisiaj a za cos skomplikowanego to niech sie lepiej nie biora do produkcji. Czego tam keszscye nie ma aby obnizyc wage samolotow ??