gosc_9379a
2013-09-09 20:13
LOT to nie wszystko! Upadnie to inni przejmą te garstke pasażerów z WAW i KRK czy GDN i KTW. Wielkiej straty nie bedzie a zabieg prawie nieodczuwalny. Tylko co z długiem. ludźmi i sprzetem???
gosc_8941f
2013-09-09 14:50
Warto przypomniec, ktora ekipa powolala pierwszy niebranzowy zarzad w LOcie, ktory rozpoczal rozkladanie firmy na lopatki. BYl to PiS w kwietniu 2007 roku. Powolany przez nich wiceprezes finansowy pozostal w nastepnym zarzadzie i zahedzowal paliwo, tak ze wynik firmy z dodatniego (ponad 100 mln PLN) zmienil sie w -700 mln PLN). Kolejne 3 ekipy byly juz wprowadzane przez PO. NIestety wiele sie nie zmienilo. We wszystkich ekipach (powoloanych przez PIS i PO) nikt nie mial pojecia o branzy i podejmowane decyzje byly nonsensowne. I tak jest do dzis. I dlatego LOT niestety nie ma szansy przetrwac. Podobnie jak Eurolot, gdzie na stolek prezesa wprowadzil sie urzedas z ministerstwa zatrudniony tam w czasach PiSu. W ciagu dwoch lat doprowadzil firme na dno (strata ponad 130 mln w 2012 jako podaje Rzeczpospolita). I tak oto dzieki mieszaniu sie politykow w biznes Polska straci dwoch przewoznikow i pozostanie bez przewoznika flagowego zdana na pastwe losu Lufthansy, Wizza i Ryana. I dopiero sie zacznie jazda. NIestety dalej malo kto sobie wyobraza jak to bedzie wygladalo i jak niekorzystnie wplynie na rynek.
gosc_d1dca
2013-09-09 14:40
Ja mam jeszcze lepszy pomysł niż PiS. Przekazać za symboliczną złotówkę PLL LOT liniom lotniczym AIR KORYO.
gosc_3bd03
2013-09-09 12:23
A Pan Szałamacha się boi że jego ugrupowanie ( PIS) dostanie w spadku ten problem. Pan Szałamacha udziela rad niczym znawca tego rynku , jeśli tak to dlaczego nie działał , kiedy był przy władzy. Pompowanie pieniędzy w LOT jest bezproduktywne, pozostaje kontrolowana upadłość. A poza tym żal bierze kidy tacy ludzie reprezentują różne Instytuty. Albo też jest taka wartość tych Instytucji.