Jak uratować LOT?

Jak uratować LOT?
31/08/2013 11:22   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_28c3a 2013-09-02 19:10   
gosc_28c3a - Profil gosc_28c3a
pikol: masz racje, piszą głupoty. Twoje posty sa najlepszym tego przykładem.
pikol 2013-09-02 18:23   
pikol - Profil pikol
Ale głupoty ludzie piszą . Wiadomo , że linie będące własnością państw padną powoli kolejno , chyba że dopłaty dorównają polskim . Rynek się zmienia i low costy niedługo zaoferują klasy biznes czy sriznes - nieważne - wykoszą pokomunistyczne LOT-y , a co tu mówić o drogich zachodnich liniach , które muszą płacić pracownikom i związkom tyle ile chcą , jak w Kopenhadze .
gosc_56506 2013-09-02 12:17   
gosc_56506 - Profil gosc_56506
dajcie sobie na luz. Niech ten zasrany LOT idzie do diabła. oddac lotniska RAYANAIR i wszyscy bedziecie zadowoleni! Znawcy lotnictwa co to samoloty podglądają przez internet a jak leca to na wakacje do Egiptu ENTEREM, który tez potem skrytykują. Taka jest nacja polska wiecznie niezadowolona acz mająca wiele do powiedzenia i lewe ręce do roboty!
gosc_11429 2013-09-02 10:34   
gosc_11429 - Profil gosc_11429
Dzięki takim "fachowcom" jak Pan Szałamacha , LOT "osiągnął" to co ma dzisiaj. A jaka to jest ujma żeby dowozić pasażerów do hubów , najważniejsze aby na tym zarabiać. LOT miał szansę na ograniczoną samodzielność dziesięć lat temu , jednak związki zawodowe , partyjniactwo i nepotyzm temu przeszkodziły. Znowu pseudo- duma polska spowoduje że zaniecha się działania restrukturyzacyjne. Jeżeli LOT nie upadnie w ciągu roku , to może przetrwać. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest kontrolowana upadłość ( patrz Swiss )
krzysiekl 2013-09-02 10:11   
krzysiekl - Profil krzysiekl
co gorsza, ludzie nauczeni przez LCC sprawdzają ceny w jedną stronę i mogę nawet nie dowiedzieć się, ze bilet tam i powrót kosztuje wielokrotnie mniej. Śmiem twierdzić że wszelkie problemy LOTu to wynika **** zarządzania i marketingu.
krzysiekl 2013-09-02 10:09   
krzysiekl - Profil krzysiekl
tak długo jak po wpisaniu połączenia w jedną stronę typu Warszawa - Wiedeń pojawia się cena co najmniej 1500zł (powroty 2300pln) nawet na odległe daty, tak długo krytyka LOTu bedzie bardzo uzasadniona. Chyba, ze bedzie mial zyski. Nie widzę żadnego uzasadnienia by za lot w jedną stronę brać nawet 6 raz więcej niż za lot w dwie strony. Nawet na trasach międzykontynentalnych, gdzie jest to jeszcze uzasadnione, przelicznik w jest znacznie mniejszy. Przecież to szczyt głupoty, ludzie nie zdecydują się na zakup biletu w dwie strony jeśli chcą lecieć w jedną. Nie polecą w ogóle i dopłacimy więcej w podatkach. To bliska trasa, jest wiele innych możliwości na przejazd. a to nie jest jedyne pole gdzie można krytykować LOT...
gosc_f1ada 2013-09-02 09:10   
gosc_f1ada - Profil gosc_f1ada
Mikosz wam powie jak uratować LOT, spytajcie jego, przede wszystkim zwolnienia personelu,zatrudniać tylko młodych bez doświadczenia, obniżyć zarobki najlepiej poniżej minimum socjalnego, obciążyć pracownika opłatą za przychodzenie do pracy, zatrudniać więcej firm doradczych szczególnie tych najdroższych, zatrudniać specjalistów zagranicznych za 12tys eur/mies....,wprowadzić 100% outsourcing.
gosc_cac8a 2013-09-02 09:02   
gosc_cac8a - Profil gosc_cac8a
gosc_5232e: Czyli, że co ? Przyjdzie PiS i zrobi porządek ? Dopiero zacznie się jatka: "LOT musi zostać Polski!!" Związki Zawodowe będą troszczyć się o dobro pracowników, Islamiści łapy precz o narodowej dumy Polaków itd..
gosc_dd449 2013-09-01 21:09   
gosc_dd449 - Profil gosc_dd449
gosc_bf6d8: co w tym śmiesznego ? LOT powinien działać w oparciu o WAW i KRK, podobnie jak LH bazuje na FRA i MUC.
gosc_5232e 2013-09-01 20:52   
gosc_5232e - Profil gosc_5232e
Przed wyborami tego nie da się zrobić, tzn. uratować LOTu. A potem zobaczycie, jak to łatwo pójdzie. Wystarczy, że skończy się ta skandaliczna niekompetencja partyjnych kolesiów, która trwa od 6-ciu lat i kosztowała już łącznie 1,2 mld (!!! tak miliarda !!!) złotych.
gosc_99448 2013-09-01 19:10   
gosc_99448 - Profil gosc_99448
Szkoda,że p. Szałamacha nie zrobił tego w 2006/2007r., gdy miał realny wpływ na zarządzanie LOT-em. Co więcej Lufthansa była zinteresowana ( może było możliwe nawet takie właśnie rozwiązanie), a "w tym właśnie jest ambaras, aby dwoje chciało na raz". Wtedy nie chciał p. Jasiński (i p.Szałamacha jakoś kolegi partyjnego nie przekonał), a teraz nawet nie chodzi o przekonanie do tego WSPANIAŁEGO pomysłu p.Karpińskiego ale raczej prezesów AirFrance-KLM lub IAG.
gosc_bf6d8 2013-09-01 16:56   
gosc_bf6d8 - Profil gosc_bf6d8
Przeniść wszystkie jego operacje do KRK!!! bua ahahahaha....
gosc_f05be 2013-09-01 03:37   
gosc_f05be - Profil gosc_f05be
Jeden "mały" problem: może się okazać, że w obecnej sytuacji finansowej LOT-u to 49% ich udziałów można równać się 1% udziałów w AF/KL lub IAG. Tak znikomy udział nie zapewni nawet stałego przedstawiciela w spółce, nie mówiąc nawet o uczestnictwie i głosowaniu w podejmowaniu kluczowych decyzji.
gosc_ca8a3 2013-09-01 00:05   
gosc_ca8a3 - Profil gosc_ca8a3
Kontrakt paliwowy jest i byl duzym obciazeniem dla firmy. Zostal podpisany bez szeregu klauzul zabezpieczajacych. Jednak konia z rzedu temu kto znajdzie w calej Polsce osobe ktora zna sie na takowych kontraktach. Strona techniczno-prawna potrafi byc niezmiernie skomplikowana i zatem nie do przeskoczenia w wielu wypadkach dla LOT'owskiego managera. Nie ma co wiec rwac wlosow na glowie bo i tak za pozno. LOT podpisal w pewnym sensie o wiele gorszy kontrakt pod koniec ubieglego roku. Niech prasa jednak sama zacznie sie rozpisywac na ten temat. Firmie brak profesjonalnych managerow i to jest najgorsze. Wszystko mozna przeskoczyc, ale nie brak umiejetnosci i pojecia o zarzadzaniu. Przez ostatnie dwadziescia lat mielismy przyslowiowy konkurs pieknosci malo trafionych decyzji w LOT'cie. Czas na LOT, aby odszedl do lamusa. Nie potrafisz, nie umiesz pora na rozstanie.
gosc_93587 2013-08-31 18:48   
gosc_93587 - Profil gosc_93587
A niby czemu? Gdyby cena paliwa rosła jak rosła wcześniej przed podpisaniem kontraktu, osoba ta byłaby zbawicielem. Pomyśl, zanim walniesz kolejną głupotę.
gosc_dfe0e 2013-08-31 17:45   
gosc_dfe0e - Profil gosc_dfe0e
...należy wyjąć kontrakt paliwowy, który spowodował stratę 732 mln złotych, przeczytać nazwisko osoby która go podpisała, i pociągnąć do odpowiedzialności karnej za działanie na szkodę spółki oraz niegospodarność...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy