Obawiam się, że skoro LH nie chce latać do LCJ to Bydzia musiałaby sporo dopłacić, że mieć połączenie do FRA lub MUC. Raczej nierealne.
spint juz latal i tez ponoc nie zarabial, poza tym rejsy do waw inne niz code share z lot sa bez sensu
gosc_f27a8
2013-08-21 21:12
Powinni gadać bezpośrednio ze Sprintem a nie LOTem. Trzeba wysać Arafata żeby im podpowiedział. A ten pewnie kopie dół pod pasem startowym nad jego ulubionym LUZ
gosc_35ba2
2013-08-21 20:18
albo SAS do Oslo i/lub Kopenhagi...
gosc_de5e0
2013-08-21 18:44
Już widzę, jak Lufa zaniosłaby się śmiechem. Niestety, trzeba sobie powiedzieć jasno - Bydgoszcz nie ma potencjału na tradycyjne linie, zostają jej tylko czartery. Gdyby tam się cokolwiek innego opłacało już dawno bydłowozy by latały.
gosc_88671
2013-08-21 16:43
proponowałbym dopłacić Lufthansie za loty do MUC albo FRA :D