Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_3e403: czego ty chcesz od lotniska w Lublinie? Czy tam pas popękał z podowu fuszerki? Jedyny problem Lublina w tej chwili to mała ilość połączeń, ale to lotnisko jest młodziutkie więc może jeszcze rozwinie skrzydła
gosc_3e403
2013-08-14 07:37
A moze SUPER EXPRES dotrze do prezesa lotniska lublin i na lamach prasy niech sie tlumaczy przed pasazerami
@irkolo , aby patrzec jak powyrastaja w tych miejscach trawy i inne zarosla...my to jednak potafimy:):)
adamlubin
2013-08-09 15:51
W poladii to normalne -skoro jest PREZESEM-to musi zarabiać- prawda, prawda. Dawniej było sie z zawodu DYREKTOREM dziś PREZESEM - te same standardy kompetencji i odpowiedzialności. Można jeszcze wymieniać inne ciekawe stanowiska np : Prezes spółki PGE EJ1 sp. z o.o. Aleksander Grad zarobki ok 100 tys/mc a nawet nie wiadomo gdzie ta elektrownia będzie. dobre
31.05.2012.
"Na wybudowanym pasie startowym lotniska w Modlinie pojawiły się tysiące dziur
zobacz link
berliner, o sytuacji z pasem wiadomo było po certyfikacji - pas został dopuszczony warunkowo. więc na co liczył zarząd portu, że pas się sam naprawi? prezes i dyrektor operacyjny na bruk i z dala od lotnictwa, a nie głaskanie, że to przecież nie ich wina.
co to za szef ktory nie wie co sie dzieje na jego terenie? nie wierze, ze zaden z pracownikow WMI albo firm wspolpracujacych nie zauwazyl ze pas zaczyna pekac
Berliner; skoro prezes za nic nie odpowiada, bo wszystkim rzekomo zajmują się inspektorzy, czy urzędnicy województwa to powiedz mi za co koles bral 6 lat pensje, nim wystartowla pierwszy samolot na tym lotnisku?
berliner
2013-08-08 20:19
arafat: skoro firma projektująca błędnie zaprojektowała pas, skoro firma która go budowała też go źle zbudowała, skoro inspektorzy nadzoru (pewnie z ramienia województwa i jakiegoś urzędu lotnictwa) niczego niewłaściwego nie zauważyli, to w jaki kurde sposób prezes portu lotniczego Modlin miał wiedzieć, że mieszkanka betonu jest zła...? Wybaczcie, ale świeci mu tu nieświadomością w jaki sposób odbywają się konsultacje na linii urząd - firma budowlana/projektowa... przecież to inżynierowie mówią co i jak trzeba zbudować. banan86: ja nie mam zamiaru bronić prezesa, że on jest bezbłedny, błędów w funkcjonowaniu modlina było naprawdę dużo, przynajmniej z tego co pisały gazety i media (nigdy nie miałem okazji przekonać się na własnej skórze), ale weźcie przestańcie zrzucać winę za pas na prezesa... ;)
Gdybym ja zrobił w pracy chociaż jedną dziesiątą takich błędów co on moja kariera byłaby skończona
berliner: prezes już wcześniej wiedział (a przynajmniej powinien był wiedzieć) że pas startowy kruszeje... i nic z tym nie zrobił! To nic innego jak celowe umyślne narażanie życia pasażerów! Uważam, że powinien zostać nie tylko wyrzucony na zbity pysk ale i posiedzieć kilkanaście lat w więzieniu za takie zaniedbanie! Oczywiście są też inne zawodowe zaniedbania i błędy: olawanie jakości obsługi pasażerów, olewanie jakich kolwiek pojawiających się problemu, uchylanie się od odpowiedzialności za niedociągnięcia.... no i kwestia spłoszenia Wizz Aira. Czyż może być większy błąd niż nie-zatrzymanie jednego z kluczowych klientów? Trzeba było Wizzerowi wypłącić te 8 mln odszkodowania a nie udawać, że to nie nasz problem.... Wizzerowi wcale na Modlinie specjalnie nie zależy, ale lotnisku powinno!
gosc_c7181 byc może w poważnym biznesie to sa grosze...ale w poważnym biznesie chyba firma musi przynosić zyski a nie stać 10 miesięcy...zgadza się?
wiec za co placimy prezesowi..
oczywiscie pas jest niezbedby ale chyba nie prezes odebrał zły pas i nie on przyczynił się do zamknięcia na długi czas. .
uważam, że dyskusja idąc w strone pasa do niczego nie doprowadzi. prezes i jego podwładni za których odpowiada powinni skupić się na rozwoju, pozyskiwaniu nowych linii i pasażerów. jeśli nie ma wyników to nie powinni byc kasy
gosc_c7181
2013-08-08 10:55
Na wstępie zaznaczam, że nie mam nic wspólnego z Zarządem Modlina , działam w biznesie prywatnym. Śmieszy mnie natomiast tytuł - spójrzcie ludzie prawdzie w oczy i powiedzcie z ręką na sercu czy 16 tyś. bruttu to są kokosy. Wiem, zaraz odezwie się chór osób które nie zarabiają tyle ale z mojego punktu widzenia w poważnym biznesie ( a przecież Modlin to duży port lotniczy) to kwota śmieszna.
berliner -> no i jak widać nie zarządza dobrze... gdyż jak dotąd nic stamtąd nie lata.
Berliner: niestety nie masz pojęcia o czym piszesz:wejdzan strone portu w Modlinie i znajdziesz tam info, ze Piotr Okienczyc Od maja 2006 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Spółki zarządzającej Lotniskiem Warszawa/Modlin...to za co miał płacone przez 6 lat bycia prezesem skoro lotnisko wystartowlao w 2012?
berliner
2013-08-07 23:06
dexter: a jesteś pewien, że prezes lotniska w modlinie został powołany na to stanowisko przed początkiem budowy lotniska? ;) nie wiem jak długo planowano budowę lotniska w modlinie, ale drogi planuje się przez dziesiątki lat... wątpię, że prezes miał cokolwiek wspólnego z fazą planowania portu lotniczego w modlinie. On jest od zarządzania portem, a nie od jego budowania
berliner
2013-08-07 23:03
arafat: to nie prezes lotniska zlecał jego budowę... za przetarg i zlecenie budowy portu lotniczego w modlinie (i nie tylko modlinie) odpowiadają urzędy wojewódzkie. One ogłaszają przetarg, one ze swojego ramienia nadzorują proces planowania i przetargu. Między firmą projektującą w tym wpadku pas startowy, a urzędnikami odbywa się masa spotkań i oni w ramach swoich kompetencji decydują czy jest wszystko ok, czy nie, ewentualnie zlecają sprawdzenie tego innej firmie. Za fuszerkę w modlinie odpowiedzialna jest w największym stopniu firma która ten pas zaprojektowała tudzież wybudowała. Odpowiedzialność ponosi też ten, kto odebrał ten pas, a wierz mi, że nie był to prezes lotniska ;)
berliner -> oczywiście, że jest to po części też wina prezesa...