krzysiekl
2013-08-07 11:37
a dlaczego zmuszać tanie linie? może wszystkie należy zmusić:P
a WAW tylko na loty międzykontynentalne. ale by było bez sensu ;)
gosc_c7d2c
2013-08-06 23:29
Modlin powstal jako taki nasz Mis. Chodzilo o to, by byle * z kontroli marszalka S. za * nie zlapala. Niech zyje sojusz liberalno-chlopski! Do nastepnego zjazdu obu partii bledy i wypaczenia zostana naprawione... dadza 15 mln na promocje.
gosc_307c5
2013-08-06 21:43
naprawdę beznadziejna zawiść do portu w Lublinie zaczyna mnie powoli drażnić... 15 lat dopłat? Nie masz żadnych pokryć w tym "wygłupie", pozatym z tego co widzę to z Lublina samoloty latają, z Modlina jakoś narazie nie...
gosc_5c4d5
2013-08-06 18:49
Jest pewna różnica dopłacać do Lublina będzie trzeb przez minimum 15 lat a do Modlina gdyby nie wpadka obyłoby się bez dopłat już teraz
gosc_53b70
2013-08-06 16:26
jakby Polscy biznesmeni mieli nieco oleju w głowie to postawiliby na ruch cargo,jak robi się to w innych CYWILIZOWANYCH krajach. Ale u nas najpierw prezesiki muszą kupić sobie po Mercedesie, potem pojechać na wczasy do murzynów a potem dopiero myślą o rentowności przedsięwzięcia. U nas nigdy takie porty lotnicze nie będą normalnie funkcjonowały, bo stawia się TYLKO na zysk (i to taki maksymalny) oferując gó...o na patyku.
I teraz ciekawe co powiedzą Ci, którzy z różnych części Polski wręcz sprzeciwiali się aby dopłacać do lotniska w Lublinie. Do WMI można walić grube miliony z naszych kieszeni?
No ale nie ma mowy żeby zapłacić Wizzerowi 8 mln odszkodowania ;) Przecież na to nas nie stać! :D:D:D:D