Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_55304
2013-10-07 13:35
Lotnisko w lublinie powinno rozwijać sieć połączeń a nie likwidować obecne połączenia(LIVERPOL).Brak odpowiedniej osoby marketingowej i przy takich częstotliwości lotów długo nie pociągnie i susły powróą na lotnisko
temat o Modlinie a w tresci LUZ...proponuje, aby utworzyc nowy temat dot tylko LUZ i niech kazdy wypowie sie do woli !!
gosc_e28b9
2013-07-17 22:26
Gość_1cd74 LUZ powstał od "O". Tam, gdzie jest lotnisko, jeszcze niedawno rósł las. Na przyszłość trzymajmy się faktów.
grzesiek_lublin
2013-07-17 22:22
goluz daj spokój -wiadomo trolle są wśród nas
Tak wyglądała ta rzekoma baza innego lotniska na którym rzekomo powstał LUZ (link - górna połowa zdjęcia)
zobacz link
gosc_1cd74 na bazie jakiego lotniska niby powstał LUZ? Widać,że nigdy tam nie byłeś, bo LUZ nie wykorzystał nawet skrawka z lotniska trawiastego aeroklubu świdnickiego i jego infrastruktury, co doskonale widać na google maps (link), więc proszę nie wypisywać tutaj głupot i wprowadzać ludzi w błąd. LUZ powstał w większości na terenie który do niedawna był lasem, od zera.
zobacz link
Misia też kiedyś zbudowano po coś
gosc_1cd74
2013-07-17 15:54
LUZ też nie powstał od zera tylko na bazie innego lotniska i przestań je tak głaskać.
gosc_407dd
2013-07-17 05:32
Kolejna inwestycja dla inwestycji. Nie chodzi o to, żeby to niepotrzebne nikomu lotnisko działało, tylko o to, żeby je budować i to jak najdłużej. Domyślcie się sami, po co...
gosc_8d12a
2013-07-17 02:13
Spójrzcie na LGW, a ma tylko jeden pas startowy! Można było w WAW zbudować drugi terminal z prawdziwego zdarzenia, przeznaczony tylko dla lowcoastów i charterów. Gdyby zmodernizowano drogi kołowania, dodano kilka dróg szybkiego zjazdu z pasa, poprawiono zarządzanie, obeszłoby się bez konieczności budowy drugiego lotniska dla Warszawy. Już niedługo będą cztery, jak nie pięć lotnisk alternatywnych dla WAW. Obecnie to Modlin, Łódź, Lublin, a niedługo dołączy Radom i Kielce... Nie chodzi o to ile utopiono pieniędzy tylko w WMI czy LUZ, ale ile pieniędzy zmarnowano w sumie w wymienione wyżej porty lotnicze? Niektóre jeszcze na etapie analizy i projektowania już sporo kosztowały podatników. A tak nie ma ani dobrego portu, ani pokaźnej siatki połączeń. Warszawa nie jest i nie będzie Londynem, że potrzeba aż tylu lotnisk. A jak Ryanair chce tanio latać, to niech nam zbuduje lotnisko!
gosc_dbcea Modlin nie powstawał od zera tak jak LUZ, więc nie ma co porównywać cen 'powstania'.
gosc_6f7c8
2013-07-16 16:11
Modlin nie jest potrzebny tym co chcą wyciągać kasę od województwa. Mam nadzieję, że Radom też nie będzie dopłacał tanim liniom.
gosc_dbcea
2013-07-16 16:05
Gdyby nie WMI to mieszkańcy największego i najbogatszego województwa w kraju dalej by musieli telepać się po 5-7 godzin w jedną stronę aby w dobrej cenie polecieć z KRK lub WRO nad Morze Śródziemne. Ponadto nowy przewoźnik na Mazowszu (czyli Ryanair) przez pierwszy rok obecności obsłużył tu ponad 1,5 mln pasażerów. Zatem dla każdego myślącego człowieka odpowiedź na to pytanie jest oczywista, Modlin dla Mazowsza jest potrzebny i potwierdzeniem tego będą statystyki za 2-3 lata gdy to właśnie WMI będzie trzecim lotniskiem w kraju w ilości obsłużonych pasażerów. Aha, wybudowanie WMI kosztowało mniej niż LUZ, a ciasnota w terminalu modlińskim wynika nie z tego, że ogólnie jest za mały tylko z tego, że zapotrzebowanie na tanie latanie z Mazowsza przewyższyło wszelkie oczekiwania :)
gosc_1c65d
2013-07-16 15:06
WAW się zapycha??? LHR to się zapycha ale WAW daleko do osiągnięcia max przepustowości... Artukuł sponsorowany przez WMI czy o co chodzi, bo wygląda jakby Pan Śmietana pisał nieprawdę pod zamówienie, no chyba żę siępo prostu nie zna... (ewentualnei jedno i drugie)
gosc_85fc9
2013-07-16 14:39
Odwalono fuszerkę, ale już naprawiono: pas jest, ILS zarz będzie, klima jest, cała infra potrzebna jest. Za rok będzie Radom-kolejny wybór.
Uważam, że potrzebne jest low-costowe lotnisko dla Warszawy ale w Modlinie odwalono totalną fuszerkę! Ciasny terminal, wyrzucanie ludzi na płytę bo nie mieszczą się w hali (i nazywanie prowizorycznego zadaszenia "rozwiązaniem"), brak autobusów nawet w zimie, chamstwo obsługi... itd. Wyszło jak zwykle "po naszemu"! W Europie zachodniej nawet low-costy mają jednak jakiś standard
gosc_f2338
2013-07-16 14:19
Ta jasne, może żadne inne lotnisko poza WAW nie jest potrzebne? Sam Ryanair odprawił w ciągu roku 1,5 mln pasażerów, gdyby nie Modlin nie byłoby tylu tras.
mgłodlin nikomu potrzebny nie jest. gruntowna przebudowa WAW by wystarczyła.