LHR już traci na rzecz FRA/AMS. Lotniska z więcej niż 2 pasami, lepiej zorganizowane i powiązane w sieć komunikacyjną.
matiuuuk
2013-07-19 11:41
Ile ich jeszcze będzie? Dopiero co kończą Southend...
gosc_6aa3f
2013-07-17 17:22
Oj znawcy tematu... GTW to Holesov, tudzież Grupa Trzymająca Władzę. Gatwick to LGW.
Najlepiej i najtaniej było by zbudować 3 pas na LHR ale oczywiście mieszkańcy mówią nie... Sztuczna wyspa to kolosalna inwestycja i moim zdaniem mało realna w czasach spowolnienia gospodarczego.
generalnie jak czegos nie zrobia w LON to straca pozycje jednego z najwazniejszych Hub-ow za jakis czas .
dodatkowy pas na heatrow , chyba ten pomysl jeszcze nie padl ? nie slyszalem aby zrezygnowano z tej opcji a nawet ostatnio BBC podawalo takie info Heathrow Airport has unveiled three options for a new runway, saying each one would be "quicker and cheaper" .
gosc_4b0c0
2013-07-17 15:23
LTN tak jak STN posiada możliwości budowy drugiego pasa, a GTW musi rozwiązać problemy prawne ... ale może zainwestują w coś na zachód od Londynu ?
o ile wiem STN ma być rozbudowane o drugi pas i nowy terminal
stansted ma duże szanse, na niewielu lotniskach samoloty lądują jednocześnie na tym samym pasie. polecam sprawdzić lotnisko stansted na mapach google
zobacz link airport map
gosc_b01a3
2013-07-16 21:17
Rozbudowa STN i GTW to najlepsze rozwiązanie, bo lotniska przy Tamizie mają problemy z mgłą ...