Klienci biznesowi wybierają tanie linie

Klienci biznesowi wybierają tanie linie
15/07/2013 15:39   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jsg 2013-07-16 22:39   
jsg - Profil jsg
I tak w wiekszosci przypadkow kupno biletu nie-flexi i pozniejsze przebukowanie wychodzi taniej niz flexi.
blava 2013-07-16 14:09   
blava - Profil blava
sauvi... mi nie chodzi o oferte flexi tylko o sytuacje ktora opisal gosc_33aae . Nie odleci LOT do LON np to jest mozliwosc zmiany na LH przez inne miasto a nawet zdarza sie na BA lub odwrotnie , nie sadze ze LC bedzie involuntary przepisany na cos innego - chocby ze wzgledu na system rezerwacji i braku inter-linu z innymi liniami .
noriasz 2013-07-16 14:07   
noriasz - Profil noriasz
Gdzie? Najczęściej Londyn albo Hiszpania. Do innych miejsc nie ma odpowiednich połączeń.
Nie mówię tutaj bynajmniej o polskich firmach tylko takich firmach jak: PwC, Deloitte, Avon itp. itd.
gosc_cc70b 2013-07-16 13:48   
gosc_cc70b - Profil gosc_cc70b
noriasz: I gdzie niby tak te oferty przedstawiasz? Na których kierunkach? Wreszcie co rozumiesz pod pojęciem dużych firm i co to są za firmy? Polskie robaczki, które od czasu do czasu wysyłają swoich pracowników?
gosc_33aae 2013-07-16 12:28   
gosc_33aae - Profil gosc_33aae
Low-costy to już prawie jak polskie MKS'y.. A biznesowym chodzi o brak sztywności w ofercie, tzn samolot sie spóźnia, pracownik się spóźnia, spotkanie przesunięte o godzinę dwie, musi szybko wracać i przesiada się np zamiast Lufthansa to poleci United bo współpracują. A low-cost to inna bajka, nigdy tego nie zaoferują
noriasz 2013-07-16 09:16   
noriasz - Profil noriasz
Fajnie, że jestem kasjerem lotniczym w biurze podróży obsługującym tylko i wyłącznie firmy, korporacje i ich podróże służbowe, a wystawiam od groma LC. Fajnie co nie? Są duże firmy które w swojej travel policy mają zapisane wręcz, że mają mieć przedstawione opcje połączeń z przewoźnikami LC.
gosc_41ea2 2013-07-16 08:58   
gosc_41ea2 - Profil gosc_41ea2
Co ciekawe, ale do wymienionych w artykule najczesciej wybieranych destynacji biznesowych nie lataja tanie linie :) w tym artykule chyba bardziej chodzi o reklame pewnego serwisu ;)
sauvi 2013-07-15 17:10   
sauvi - Profil sauvi
@banan86: zgoda, niemniej jednak ta taryfa flexi stanowi jakies tam rozwiazanie dla podrozy sluzbowych.
banan86 2013-07-15 16:59   
banan86 - Profil banan86
Sauvi: tu nie chodzi o przebukowanie na loty innych przewoźników tylko na zmiane daty/godziny lotu PRZED z powodu indywidualnej zmiany planów. Natomiast EasyJet jako typowy low-cost jest niechętny płaceniu za bilety innych przewoźników
sauvi 2013-07-15 16:45   
sauvi - Profil sauvi
@blava: Easyjet proponuje taryfe flexi ktora pozwala na przebukowanie. Jest sporo drozsza od najtanszej, ale spelnia wymagania pasazerow businessowych: speedy boarding, miejsca z przodu, fast track na kontroli bezpieczenstwa.
gosc_28e79 2013-07-15 16:44   
gosc_28e79 - Profil gosc_28e79
b373800max: przyczyna takiego zakazu jest prosta i jasna dla każdego dorosłego, który ma trochę pojęcia o tym jak wygląda prawdziwy biznes. Chodzi o mozliwie największą niezawdoność (w sensie odwoływania rejsów i zapewniania transportu zastępczego). Tobie, jako dzieciakowi może się z pozycji prowincji wydawać, że chodzi o coś, co nazywasz prestiżem, ale istotą jest bezpieczeństwo biznesowe.
hariko 2013-07-15 16:27   
hariko - Profil hariko
blava@ dokladnie! wciaz wszystko sie kreci wokol tzw odpowiedzialnosci za lot:)
blava 2013-07-15 16:19   
blava - Profil blava
dodatkowo firmy maja umowy w programach typu ON-BIZ gdzie zbieraja punkty . Prestiz pewnie tez jest wazny, ale mysle ze jesli cos sie stanie z lotem to pasazer w LC nie ma zadnych szans na przebukowanie na inny rejs lub inna linie a to jest mozliwe w przypadku normalnych lini, minimalnie w zakresie sojuszu .
hariko 2013-07-15 16:10   
hariko - Profil hariko
b737800max@ nie, bardziej jest to zwiazane z odpowiedzialnoscia i ubezpeiczeniami samego lotu niz kosztami biletu....to w minimalnym skrocie o tzw. klientach biznesowych i LCC
usuniety 2013-07-15 15:58   
usuniety - Profil usuniety
Tylko, że w większości korporacjach, pracownicy MAJĄ ZAKAZ latania tanimi liniami ( zupełnie nie wiem czemu - prestiż? Chęć pokazania jakim się jest bogatym?). Jako ciekawostkę powiem, że urzędnicy UE też mają absurdalny zakaz latania tanimi liniami, z czego kiedyś wyśmiewał się na konferencji UE Michael O Leary. Załącznik do tego spotkania na video w załączniku.
zobacz link
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy