gosc_dd766
2013-07-09 20:19
Gdyby jednym z udziałowców tanich linii lotniczych był producent czy dystrybutor paliwa lotniczego to wspólnie z doświadczonymi managerami z branży mógłby poprowadzić LCC ... a hub ok.
gosc_f4100
2013-07-09 15:41
Trójmiejski hub dla tanich linii miałby sens ... a czy będą to polskie czy inne to drugorzędna sprawa - ważne aby biznes prowadzili profesjonaliści ...
To już było rok temu, nowe polskie linie lotnicze, były tanie, niekoniecznie niskokosztowe. Ale się nie udało ...
gosc_84b46
2013-07-09 12:26
Skoro Trójmiasto ma mieć dwa nowoczesne porty lotnicze to może wreszcie przyjdzie czas na powstanie polskich tanich linii lotniczych ? ...
gosc_d4209
2013-07-08 22:02
Pomysł budowy lotniska w Gdyni gdy po 1 w Gdansku jest rozbudowa, a nawet teraz nie jest wykorzystane (dodatkowo w czerwcu spadek podróżnych 20%), a dodatkowo są duuuuzo ważniejsze inwestycje to pomysł PORONIONY. Kiedys ktoś odpowie za to sądownie...
gosc_51fba
2013-07-08 21:28
Kolesie mają stałą pensję i gwarantowane premie bez względu na wysiłek, to po co będą się narabiać zarządzaniem dwóch lotnisk ... nawet gdyby to był super biznes dla regionu ?
pomysł dobry. zawsze lepiej oddać zarządzanie specjalistom, ciąć w ten sposób koszty i nie konkurować ze sobą, tylko wspólnie maksymalizować zyski. to samo jest z WAW/WMI
gosc_a34e9
2013-07-08 17:36
SŁUPSK REDZIKOWO też doskonale nadaje się na port lotniczy, więc może lepiej rozpatrywać kompleksowo problemy województwa ... aby w przyszłości sprawa OSP była jasna.
gosc_e09f8
2013-07-08 13:07
A po co lotnisku Gdansk dodatkowe w Kosakowie? Chyba szkoda pieniedzy na to drugie, kiedy na pierwszym duzo wolnej przepustowowsci zarowno po stronie terminalowej, jak i na plycie i pasie. Po dobudowaniu do T2 czesci przylotowej oraz kolejnych gateów Rebiechowo bedzie mialo zapas na co najmniej dekade.