Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_7b745
2013-07-08 13:19
phi... Ameryka Polnocna i Poludniowa... ja tam bym od razu poszedl po calosci: Mars, Wenus i Saturn, a rejsy na Ksiezyc to oczywista oczywistosc;-) Mam nadzieje, ze uwzglednili w projekcie, ze nowa czesc terminala 2 ma obslugiwac rejsy miedzyplanetarne.
hahahahahahaha! ameryka południowa! tego jeszcze chyba nikt nie wymyślił wcześniej na tym forum:))))) u made my day gosc_d04e8. ktoś wie z jakich pieniędzy to idzie? budżet centralny, lokalny czy środki własne, tak jak rozbudowa Balic?
gosc_a4f8c
2013-07-07 00:02
co wy z tymi transatlantykami? Wazne jest, ze GDN trzyma sie dobrze, dynamiczne lotnisko z najpiekniejszym terminalem wsrod lotnisk regionalnych.
gosc_8a541
2013-07-06 23:31
Dla KTW/KRK/RZE loty długodystansowe za kilka lat będą bardziej prawdopodobne niż dla GDN ... chcieć to móc.
lmajchrowski
2013-07-06 23:10
I ci co twierdza ze takie polaczenie ma sens niech sie zastanowia jak wypelnic najmniejsze szerokokadlubowce takie jak 767 czy a330 ?? Czyba ze chcecie otwierac transkontynetale z gulfstreamem g550 to moze tych paru sie znajdzie za cene ryanair. Zejdzcie na ziemie. Nie da sie miec wszystkiego.
gosc_22d47
2013-07-06 22:50
gosc 37e21 - zamiast snuc mżonki o lotach transatlantyckicj przyjrzyj sie lepiej jak ta rzeczywistośc wyglada np w Niemczech. Tam min obsługi paxów dla lotniska które otwiera takie połączenia to około 8-9 mln paxów. Reszte dodaj sobie sam.
gosc_4a62a
2013-07-06 20:06
Rozwoj i mozliwosci GDN ukazuja bezlitosnie jaka bezsensowna i chora inwestycja jest planowane lotnisko w Gdyni.
usuniety
2013-07-06 16:40
Akurat to ze powstaje nikomu niepotrzebne lotnisko w Gdyni nie oznacza ze port GDN nie ma miec w koncu pelnofunkcjonalnego terminala wraz z przylotami i odlotami non-Schengen.
gosc_d04e8
2013-07-06 16:02
Niewątpliwie Gdańsk i Pomorze zasługuje na bezpośrednie destynacje z Nowym Jorkiem, Chicago, Toronto, a w przyszłości Ameryką Południową i Azją Wschodnią. Po rozbudowie terminala i drogi startowej można wykorzystać B787 LOTu ...
gosc_37e21
2013-07-06 15:41
@lmajchrowski: nikt nie mówi, by Gdańsk aspirował do pozycji huba... ale point-to-point nie wyklucza transatlantyków -- wiele osób ceni sobie wygodę i możliwość lotu bez przesiadek, więc może za parę lat pojawi się parę połączeń point-2-point z USA lub Azją... inwestycja w przedłużenie pasa to inwestycja w przyszłość :)
lmajchrowski
2013-07-06 14:27
A na co komu polaczenie transkontynentalne z Gdanska ?? To nie jest hub zeby takie polaczenie posiadal. To nie jest nawet lotnisko stworzone do lotow przesiadkowy tylko point to point no chyba ze lecisz LH i przesiadasz sie w prawdziwym hubie w Niemczech. Przestancie pisac bzdury o lotach z takich portow bo niedlugo zobaczymy o lotach miedzygwiezdnych i galaktycznych
gosc_4c4c4
2013-07-06 13:58
A kiedy GDN przedłuży pas startowy jak np KTW i RZE aby obsługiwać połączenia długodystansowe i transkontynentalne ?
gosc_1b70a
2013-07-06 11:46
po co większe jak spada liczba pasażerów i buduje się nowe obok ?