Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_58d25
2013-06-17 14:19
Ciężko mi sobie wyobrazić żeby Enter w nocy lądował w WMI a w ciągu dnia na WAW. Chociaż operacyjnie byłoby to możliwe. W razie jakiejkolwiek większej mgły (których przecież w Modlinie nie brakuje) i tak byłby rozbity cały grafik lotów
gosc_36f5e
2013-06-17 09:33
Przenosiny EnterAir na WMI to bardzo rozsądna decyzja mając na uwadze nocne ograniczenia w WAW, opłaty lotniskowe oraz wykorzystanie nocnej przerwy w ruchu LCC i wolnej przestrzeni na terminalu. Nocne wyloty (między północą, a 2 w nocy) do Egiptu oraz na Wyspy Kanryjskie mają jeszcze jeden plus, nie traci się dnia na podróż, a sam lot można efektywnie wykorzystać na sen :)
gosc_b485a
2013-06-16 13:34
poza tym jaka linia miałaby to być? Może tylko EnterAir. Żaden średnio-kosztowy przewoźnik (typu EasyJet, GermanWings) tu nie wejdzie
gosc_4964e
2013-06-16 13:33
ale bez powiększenia terminalu nie ma mowy o całodobowym stacjonowaniu tam kolejnej linii... no chyba że tylko w nocy (i ewentualnie na serwis)
gosc_b3b28
2013-06-15 15:17
Enter tez sie przeniesie do modlina kwestia tyko kiedy
I nie ma co gadać o tym co było.Trzeba trzymać kciuki żeby teraz lepiej wystartowali i wytrzymali dłużej niż za pierwszym razem.Liczę na powrót zarówno FR i W6 i dobrze by było dać jeszcze jakąś 3 LCC. :)
gosc_ecfbd
2013-06-15 00:12
w przyszłym roku ryan z modlina bedzie miał z 1.5miliona pasazerów
gosc_ab2ba
2013-06-15 00:09
Wizz przeniósł się na okęcie bo wiedział o fatalnym stanie pasa startowego i że za cztery dni odbędzie sie tam kontrola inspektora budowlanego który zamknie lotnisko, dlatego, żeby nie robić chaosu ze swoimi rejsami przeniósł się cztery dni wcześniej pod pretekstem ILSu oto cała tajemnica. FR siedział twardo do konca bo liczył, że mimo wszystko WINB nie zamknie lotniska. Stalo sie jednak inaczej i 22 grudnia obserwowalismy chaos jaki panował w zwiazku z zamieszaniem z lotami FR gdzie pasazerowie byli wiezieni na okecie. I o żadnen ILS tu nie chodziło.
gosc_1d871
2013-06-14 23:57
zaraz po fakcie przejscia wizza na okecie ryanair sondowal ile moze zajac modlinskiemu agentowi handlingowemu przygotowanie do podwojenia lotow w celu zapelnienia luki po wizie. nic z tego nie wyszlo z uwagi na fakt zamkniecia lotniska w Modlinie. jestem pewien ze jesli wizz postanowi pozostac na okeciu Ryanair wroci z wieksza liczba lotow na Modlin. Strategia uspionego pieska - nie zarabiac ale nie dac zarobic innym. Raz utracony rynek ciezko jest odzyskac. Na Okeciu wizz bedzie wozil powietrze tak jak zaczynal wozic w Modlinie gdzie przegrywal walke z Ryanairem. Pisze to z przykroscia bo uwazam ze FR robi wiele zlego dla calego rynku lotnictwa nie tylko w Polsce.
a mi sie wlasnie to zdarzylo w listopadzie. Serio wole troche wiecej zaplacic za bilet ale miec chociaz ESENCJALNE MINIMUM jakiegos standardu niz stac pol godziny na dworze, zlapac zapalenie pluc i nie moc isc do pracy przez 2 tygodnie (wtedy to doopiero bedzie 'tanie' latanie). Nie oczekuje wielkich luksusow od Modlina ale chociaz te autobusy na plycie moglyby byc do czasu powiekszenia terminalu
gosc_5b1c3
2013-06-14 11:31
@banan86
leciałem z WMI i w listopadzie i w grudniu i jakoś nigdy nie wyganiali ludzi na mróz, deszcz itp, a nawet jesli by już się takie coś zdarzyło to tylko nelezy sie z tym pogodzić, gdyż tak wygląda tanie latanie w wydaniu FR ;)
czy tylko mi zalezy na ludzkich warunkach na lotnisku?
gosc_95988
2013-06-14 11:20
paolo_guide: na wielu lotniskach low-costowych nie ma takiej głupiej polityki! Bywałem na wielu lotniskach gdzie było ciasno i mało wygód ale nigdzie nie było takiego dziadostwa jak w Modlinie
paolo_guide
2013-06-14 11:10
zadaszenie na dojściach z terminalu na płytę jest gotowe od kilku ładnych miesięcy, było odpowiedzią na zwiększenie komfortu pasażerów, choć na wielu lotniskach obsługujących ruch low cost-owy nie ma takich udogodnień...
gosc_f2a9a
2013-06-14 08:51
@banan86
W KRK obecnie też się czeka na samolot w zagrodzie na płycie lotniska i to bez żadnego daszku. Ponadto w KRK zazwyczaj działają 3 na 4 bramki security i do kontroli trzeba czekać w długiej kolejce.
taki daszek nie jest rozwiazaniem... nie uchroni cie przed wiatrem albo temperatura -20 stopni. Tylko gruntowne powiekszenie moze tutaj cos poprawic. Pozatym 4 bramki na security? To chyba jakis zart. Dziadowskie podejscie nadal pozostalo
gosc_add68
2013-06-13 23:07
Wreszcie Mazury i Podlasie będą miały z WMI bliżej do świata ... bo swoich lotnisk nie mogą się doczekać.
gosc_a09b9
2013-06-13 22:20
a teraz z innego podworka czyli Chopin na tapecie - p. dyrekto M. Marzec, który 3 razy podchodził do egzaminu na członków rad nadzorczych i 3 razy nie zdał, aż korci to napisać. Ponieważ nie może zasiadać w RN, to posadził się na stanowisku członka zarządu jednej ze spółek PPL: Port-Hotel Sp. z o.o. To chyba ewenement w skali kraju. Teraz jako członek zarządu jest swoim podwładnym, ciekawe jak zamierza oceniać swoją pracę? Zadłużenie PPL jest ogromne, zabezpieczenie jest rozłożone na 30 lat. Po informacji Ministerstwa banki powinny natychmiast zażądać zwrotu kredytów, bo ich spłata jest zagrożona. Tymczasem p. Marzec oglasza rekordy 3% wzrostu ruchu z Wizzem i Ryanem na płycie w porównaniu do ubiegłego roku(!). Całe szczęście, że udało mu się zamknąć Modlin bo miałby spadek 25%. A tak tylko płacimy (albo zapłacimy) jako obywatele za odszkodowania N x 0,5 mln za obniżanie wartości nieruchomości w okolicach Chopina. Przykre jak personalne ambicje
usuniety
2013-06-13 21:06
Teraz tylko trzeba trzymać kciuki o to, żeby znowu się nie powtórzyła afera pt. Modlin BetonMargielGate_vol2.
gosc_b566f
2013-06-13 20:25
widać na zdjęciach że wybudowane są zadaszenia na chodnikach między "gate" a płytą postojowa więc na dwór będziemy wychodzić tyle że już nie będziemy moknąć :)