Proszę na litość nie cytujcie tu nigdy tego pana AF . Maruda jakich mało, nie wiem za co on hierze pieniądze .Skompromitował się juz wiele razy w tym z autostradą A2 do Warszawy . "Nie zdonżom, nie skończom" itp -wkoło co tydzień w rożnych stacjach
hariko, ja nie twierdzę i nigdy nie twierdziłem że LO na tym skorzysta bądź odbije sobie straty. Wszystko zależy od umów, do których ani Ty ani ja nie mamy dostępu. Wiadomym powszechnie jest że LO "żył "dzięki kroplówką od wuja sama, i wiadomym jest że wuj sam też sie zabezpieczył w razie obsuwy, ale to była totalna wpadka a nie obsuwa programu który i tak był już opóźniony..chodzi o maszyny będące już w eksploatacji. jak mawiają bracia z za Buga, "pożyjom uwidzim"
strach otworzyć kwejka bo lada chwila tam Furgalski będzie sie lansował
4tech we will see...jak mawiaja jankesi...zapewniam cie, ze umowy sa tak sporzadzone plus aneksy do nich, ze o tzw poniesionych kosztach nie bedzie mowy....mamy juz kilka przykladow ANA i AirIndia...
sorry ale pan Furgalski nie jest wyrocznią w tych sprawach. Wiele z jego przewidywań się nie sprawdziło. Wszystko zależy od umów, od nastawienia stron. Jeżeli linie będą grały wspólnie to odzyskają poniesione koszta za przestój B787 i wcale nie musi to być żywa gotówka a np. samolot, serwis etc.
dokladnie to, o czym pisalem w poprzednim poscie....uscisk dloni prezesa i kepp smiling....:)