Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Paolo, czy po raz pierwszy w zyciu kupujesz bilet lotniczy? Przeciez wiadomo, ze gdy samolot jest wypelniony, bilety sa drozsze. Poza tym jesli Lotowi udaje sie sprzedac bilety za 700 PLN, to widocznie jest na nie popyt i trasa jestr popularna. Tansze bilety kupuje sie duzo wczesniej niz 10 dni przed podroza. Samolot wylatujacy z Warszawy do Wroclawia o 6.45 moze miec calkiem dobre oblozenie-idealne polaczenie dla osob, ktore chca sie tam dostac wczesnie rano.
jak myslicie jakie nowe polacznia to beda?moze pasazer kilka slow napisze
paolo-79
2007-10-09 17:47
co ma zachecac do latania na trasie waw wro?one way za 165 euro? kiedy MAD BCN cy FCO MXP mozna sobie poleciec za 30 euro?nic dziwnego ze w europie kazdy lata a w PL rynek krajowy to zenada...
paolo, skoro to taka popularna trasa to gdzieś w końcu muszą zarabiać :))
paolo-79
2007-10-09 17:42
hipokryci...''Połączenie Warszawa – Wrocław jest jednym z naszych najpopularniejszy połączeń krajowych'', a bilet na 10 dni przed lotem srednio 700PLN...co za podla firma...
A dlaczego przyszlo wam do glowy ze WAW-WRO-WAW bedzie deficytowe. Ta trasa ma juz sporo polaczen dziennie i swietnie na siebie zarabia. Zapelnienie dodatkowego lotu to pikus.
Bardziej bym sie martiwl o WRO-BRU-WRO na tak duzej maszynie. I chyba Wroclawianie mysla podobnie z tego co czytam na innych forach.
a tak w ogóle to FR wpuści Charleroi i będzie posprzątane ;)
korrado: Mnie chodziło o zupełnie coś innego. A mianowicie o uzasadnienie tego połączenia. Wszyscy wiedzą po co je otwierają. No wczytaj sie... :p
marquoos: faktycznie, masz w tym dużo racji, jeśli spojrzy się z perspektywy dotychczasowych, genialnych posunięć LOTu... Niestety.
taniej wyjdzie zbazowanie samolotu i wprowadzenie.... WRO-WAW, zamiast WAW-WRO-BRU....
marqoos_pl
2007-10-08 17:50
korrado: nie mowie, ze jest to calkiem bledne, jednak gdy ten 'dodatkowy' rejs WAW-WRO nie bedzie mial oblozenia, to ten samolot bedzie 'wozil pieniadze' (czyt. tracil pieniadze) po to, zeby mozna bylo obsluzyc polaczenie WRO-BRU... Moze lepiej bylo pomyslec o zbazowaniu jakiegos samolotu we WRO i dodaniu jeszcze jakiejs trasy... I czy LOT bedzie kasowal lot do BRU jezeli bedzie pusty na trasie WAW-WRO??? Przy tej firmie, to calkiem prawdopodobne.
wojtek, mk, marquus: chłopaki, a co w tym złego, że chcą upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu? Dodają polączenie z Warszawy, a przy okazji tą samą maszyną załatwieją Brukselę. To chyba nie jest strasznie błędne z ekonomicznego punktu widzenia pociągnięcie?
Gościu weź się naucz nie spamować!!! Niech ktoś w końcu coś z tym gościem o nicku Maciek KRK zrobi bo mnie coś trafi zaraz!!!
maciek_krk
2007-10-08 17:21
proponuje przeczytać ciekawy artykuł w GW w dziale Kraków o EZY.co sądzicie o tym
No są deficytowe KTW-WAW with LOT bo jak mogę dojechać z centrum Katowic do centrum Warszawy pociągiem w 2h20min, a na samolot muszę poświęcić z 3h na dojazd z Katowic na lotnisko, pozniej odprawa i lot do WAW, potem szkola przetrwania na Okeciu i korki do centrum Warszawy z Okecia to czasem potrafi sie i 4h zrobić. Parę razy latałem i sobie daruje. Jezdze pociągiem IC i masa ludzi tak robi. Gdyby z Wrocławia do Warszawy jechało się 2,5h a nie 8h to też by mieli deficytowe ;)
Jeśli chodzi o poączenia WAW-KTW to prędzej zostaną zamknięte, niż dodane nowe. Były już informacje, że są one całkowicie deficytowe.
katowiczan
2007-10-08 16:33
ale do nas lata ER4 a do nich E70 a pozatym z nocowania samolotu nic nie wynika - ja tam bym wolał dodatkowy lot to Warszawt bo tych mamy jak na lekarstwo i niegdy nie mogę sobie dopasować przesiadek.
marqoos_pl
2007-10-08 16:31
'mk': to jest wlasnie ekonomia wedlug LOT-u
żeby wykonać ten rejs, musi zostać specjalnie wysłany samolot z WAW do WRO, a jak wprowadzili TRN i MUC z KTW, to przynajmniej maszyna nocuje u nas.
Słyszał ktoś może coś na temat planownaego wznowienia połączenia LOTu Warszawa-Belgrad? Kiedyś mówiło się o tym, a teraz ucichło...