gosc_11554
2013-03-19 17:17
TURKISH może być wzorem dla upadających linii lotniczych jak prowadzić i rozwijać dochodowy biznes lotniczy ...
gosc_997bf
2013-03-19 14:56
W LOT na 767 to pasażer jest do dyspozycji cabin crew i tego efekty.
gosc_2d959
2013-03-19 14:42
Sukces Turkish wynika stad, ze w przeciwienstwie do innych linii, ktore po 'kryzysie 2001 roku' wycinaly polaczenia i obcinaly serwis, Turek rozwijal siatke polaczen ze swojego hubu w IST (mimo, ze na lotnisku juz pojawialy sie pierwsze problemy z dostepnoscia slotow) i poprawial serwis dla pasazerow i tak ma to miejsce nieprzerwalnie od 2003 roku. Niestety w LOcie nie zauwazono tego (bo w firmie byly tak swiatle zarzay z politycznego nadania) i zamiast SENSOWNIE rozwijac siatke LOTu (rozwijajac hub w WAW) wycinano polaczenia na lapu-capu. I oto widzimy efekty.
gosc_dc22b
2013-03-19 11:25
mają zysk bo turcja to kraj turystyczny wiec wszyscy tam latają
gosc_c1fb9
2013-03-19 09:23
Co w tym dziwnego ? Nie maja związku pracowniczych a do tego nasi pracownicy w locie są zniszczeni przez system :-)