marqoos_pl
2007-10-02 11:48
LOT nie bedzie dzialal dobrze nigdy... No, chyba, ze bedzie po prostu czescia Lufthansy i tyle... LOT nie bedzie latal do BOS, WAS, LAX, bo tam takich linii nikt nie chce... Poza tym, przeciez takie rzeczy to by sie juz w ogole 'nie oplacaly'... Loty dodatkowe? Po co? Jeszcze trzeba by bylo sprzatac dodatkowo samolot, za jakies glupie reklamy placic, na jakies spotkania i otwarcia latac itd... A PPL to nawet przedsiebiorstwem sie nazwac nie da... To jest jakas organizacja szkodliwosci spolecznej z ukierunkowaniem na uprzykzanie zycia wszystkim pasazerom w Polsce... (oprocz KTW, bo do nich nie naleza i sie dobrze rozwijaja). Banda nierobow i szkodnikow!
manly_beac
2007-10-02 11:22
PPL i PLL LOT to jedno i to samo. Glowny wlasciciel ,Skarb Panstwa, nie moze (albo nie chce) zrobic pozadek. W PPL i Locie ciagle totalny burdel i balagan.
PPL: Okecie i Balice to najgorsze lotniska w UE.
Monopol PPL trzeba rozbic. Trzeba totalnie sprywatyzowac 4 portow np Krakow, Katowice, Modlin i Wroclaw.
LOT: szkoda czasu nawet mowic.
panie Chorzewski, LOT wie (od wielu czasu) ze ruch atlantycki jest sezonowy, wiec dlaczego LOT nigdy nie mial zadnego planu (oferty dla potencjalnych pasazerow) zeby budowac ruch w "off season" jak kazda inna NORMALNA linia?? Tych planow ciagle nie ma! Ludzie w LOTowskim PR ciagle gadaja, ale nic z tego nie ma. LOT mial dwa lata temu latac i do LA, i Boston, i do Detroit i Washington. A ciagle jest tylko Nowy Jork i Chicago.
brawo spider_85! oczywiście margoos też masz rację.
spider_85
2007-10-01 12:41
To wszystko wina Polskich Portów Lotniczych!! Trzeba ta ,,firme" jak najszybciej zlikwidowac a same lotniska sprywatyzowac!! Bo jak czytam o takiej nieudolnosci to krew mnie zalewa. O PLL LOT juz nie wspominam, bo decyzje rzeczywiscie podjeli zbyt pozno, ale to wynika z tego ze zadna panstwowa firma w Polsce nigdy nie bedzie dobrze zarzadzana!
marqoos_pl
2007-10-01 11:59
Z oblozeniem tych samolotow raczej nie bylo problemow... LOT powinien zrobic dokladne badania, ile osob rzeczywiscie z tego regionu lata do USA. Loty do USA (CHI, NYC) sa najbardziej popularne wsrod klientow wlasnie z Podkarpacia i jeszcze z Podhala. Loty z Rzeszowa obsluguja swoim zasiegiem duzo wiekszy obszar, w tym rowniez klientow z okolic Tarnowa, Krosna, Przemysla i woj. swietokrzyskiego... Chetnych na pewno nie braknie, jednak to musi byc rozreklamowane, loty nie raz na 2 tygodnie (bo to dopiero glupi pomysl), i pasazerowie musza byc pewni, ze jak wykupia taki bilet, to ich samolot poleci, a nie zostanie skasowany w ostatniej chwili... Jak na razie, to nikt sie tym nie przejmuje, czy bedzie to dochodowe, czy nie... Wazne, zeby bylo... A zamiast zrobic to profesjonalnie, to wszystko jest 'na odczep sie...'. Loty beda, bo nie jest to wynik badan rynkowych, a 'widzi mi sie' lokalnych politykow... Reklam nie ma, bo nikt sie nie zainteresowal i chyba nawet nie probowal rozmawiac, kto mialby za to placic... A przeciez dogadac sie mozna, tylko trzeba chociaz probowac... I na stronie internetowej tez nie ma co zmieniac, 'bo kto by tam takie rzeczy w necie sprawdzal...'.
A politycy wara od LOTu! No chyba że macie w tym interes i chcecie doprowadzić linię do bankructwa i sprzedać...
A Rzeszów też niech nie czeka na mannę z nieba i weznie się za reklamowanie połączenia za swoje pieniądze, a mają! Skoro płacą haracz liniom Ryanair, to niech także przyłączą się do utrzymania/ rozwoju połączenia do NYC! Swoją drogą Rzeszów bardziej powinien mieć połączenie do EWR a nie do JFK...
Mój Boże ilekroć w interesy LOTu będą się wtrącać politycy tak długo LOT będzie mieć pod wiatr! - nasicki ze strony polityków? Co to ma być? LOT powinien mieć wolną rękę w podejmwaniu decyzji! A co do rejsów za 'wielką kałużę' to faktycznie widoczna jest tu duża sezonowość ale i tak w zimie samoloty latają prawie wypełnione w dużym stopniu. Ale oczywiście politycy wolą mieć połączenie z Rzeszowa za wszelką cenę, nawet za cenę upadku linii, bo to prestiż, że takie miasto ma połączenie i to z nie byle jakią mieścinką, a z NYC!!! wow!