gosc_73a24
2013-02-13 15:17
jak to mozliwe ze tania linia moze przejąć narodową niepojęte...
FRancy chodzi tylko i wyłącznie o amerykańskie sloty, które ma EI. Dlatego chce dać BA i BE na żer sloty na LHR i europejskie, bo im na nich FRancy absolutnie nie zależy...
gosc_b7a6f
2013-02-13 13:34
skoro nie udalo sie FR zniszczyc i doprowadzic do bankructwa EI by nie miec konkurencji na lokalnym rynku to usluja przejac, by zlikwidowac konkurencje. Szczesliwie KE patrzy na ich brudne łapska. Za duzo bylo juz unikow, kombinacji, naruszen i naginania prawa ze strony FR, aby KE poszla na kolejne.
gosc_d406a
2013-02-13 12:40
Widać, że w FR ludzie myślą i starają się cokolwiek robić, a nie tylko liczyć na to, że kasa sama będzie płynęła na konta. Co do fuzji to chyba nie takie firmy się łączyły i jakoś KE nie miała z tym problemów. Może ktoś z LOT powinien pojechać do DUB i podpatrzeć co, jak, gdzie z kim i dlaczego. No właśnie, a czemu nie fuzja LOT i FR?
gosc_15b88
2013-02-13 09:37
Wczesniejsze uniki i kombinacje ,naruszenia praw pasazerow i wymijanie prawa lotniczego spowodowala ze ta linia ma najgorsza opinie wsrod urzedow europejskich.Na ryanaira jest tez najwiecrj skarg.Linia sobie na to zasluzyla i nie ma mowy by zyskala przychylnosc komisji
usuniety
2013-02-12 22:32
No tak. Unijne prawo antymonopolowe działa. Ale i tak FR przejmie EI czym prędzej. Wystarczy, że Aer Lingus będzie miał kłopoty finansowe, to UE pozwoli na przejęcie go przez Ryanair.