gosc_b0977
2013-01-28 19:22
no to podam przyklad z dzisiaj jakie to jest wielkie usprawnienie, SAS 6:20 do CPH, 6:10 wszyscy na pokladzie: pilot podaje komunikat, mamy numer 3 do odladzania i w zwiazku z tym bedziemy opoznieni o 30 minut!!koniec koncow opoznienie wynioslo 40 minut, 3 samoloty? chyba jest to przesada...
gosc_daa7c
2013-01-25 13:10
Samoloty nie odladzały się na stojankach na których stały, musiały przekołować na stanowiska do tego wydzielone.
Odladzanie przy włączonych silnikach przepływowych jest jak najbardziej dopuszczalne i najczęściej praktykowane.
Jeśli chodzi o turbośmigłowe, wyłącza się je ze względów bezpieczeństwa i braku możliwości prawidłowego zabezpieczenia skrzydła.
gosc_b7651
2013-01-25 12:20
A kiedy zmienią mapę lotniska w AIP Polska? Ciągle wisi ta z 2010 r., na której nowy terminal jest dopiero w budowie.
gosc_23f77
2013-01-25 09:21
Ja bym polemizował czy sprawniej, dotychczas odladzanie było na stojance. Teraz będzie trzeba dojechać na płytę do odladzania po wcześniejszym wypchnięciu, uruchomieniu i dojechaniu na to miejsce, następnie trzeba znów wyłączyć i po odladzaniu ponownie uruchomić silniki. Gdzie tam ktoś widzi większą sprawność dla pojedynczego samolotu. Oszczędnością dla lini co najwyżej będzie krótszy HOLD OVER TIME.