Wrocław: Płyta do odladzania samolotów

Wrocław: Płyta do odladzania samolotów
24/01/2013 22:13   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b0977 2013-01-28 19:22   
gosc_b0977 - Profil gosc_b0977
no to podam przyklad z dzisiaj jakie to jest wielkie usprawnienie, SAS 6:20 do CPH, 6:10 wszyscy na pokladzie: pilot podaje komunikat, mamy numer 3 do odladzania i w zwiazku z tym bedziemy opoznieni o 30 minut!!koniec koncow opoznienie wynioslo 40 minut, 3 samoloty? chyba jest to przesada...
gosc_daa7c 2013-01-25 13:10   
gosc_daa7c - Profil gosc_daa7c
Samoloty nie odladzały się na stojankach na których stały, musiały przekołować na stanowiska do tego wydzielone.
Odladzanie przy włączonych silnikach przepływowych jest jak najbardziej dopuszczalne i najczęściej praktykowane.
Jeśli chodzi o turbośmigłowe, wyłącza się je ze względów bezpieczeństwa i braku możliwości prawidłowego zabezpieczenia skrzydła.
gosc_b7651 2013-01-25 12:20   
gosc_b7651 - Profil gosc_b7651
A kiedy zmienią mapę lotniska w AIP Polska? Ciągle wisi ta z 2010 r., na której nowy terminal jest dopiero w budowie.
gosc_23f77 2013-01-25 09:21   
gosc_23f77 - Profil gosc_23f77
Ja bym polemizował czy sprawniej, dotychczas odladzanie było na stojance. Teraz będzie trzeba dojechać na płytę do odladzania po wcześniejszym wypchnięciu, uruchomieniu i dojechaniu na to miejsce, następnie trzeba znów wyłączyć i po odladzaniu ponownie uruchomić silniki. Gdzie tam ktoś widzi większą sprawność dla pojedynczego samolotu. Oszczędnością dla lini co najwyżej będzie krótszy HOLD OVER TIME.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy