gosc_54968
2013-01-21 18:49
prawo LOT-u (ekonomia)
prawo LOT-u mówi; jeżeli skarb państwa posiada ponad 50% udziałów w danym przedsiębiorstwie to dane przedsiębiorstwo ponosi stratę.
prawo LOT-u można zaobserwować najwyraźniej w polskiej rzeczywistośći
no nie do końca przeciez TAP jest własnie sprzedawany facetowi z polskim paszportem, oraz nowe ukrainskie linie tez maja prywatny kapitał, TK chiał kupic LOT ale UE prawo jest troche slabe.Sytuacja moze sie zmienic bo skarb panstwa za chwile glosuje ustawe wze w LOT moze byc mniej niz 50% panstwa. Tak samo bylo z Orlenem.
gosc_515a7
2013-01-18 21:47
Czlowieku !Pewno nie prowadzisz zadnego biznesu .Lotnictwo w obecnych warunkach funkcjonowania w Europie ?Nikt nie bedzie samobojca by wylozyc swoje pieniadze vide OLT.Tak jes od czterech lat.Zaden inwestor nie przejmie dlugu i operacji biezacych.Przepisy unijne sa zbyt sztywne .Jak za dawnej komuny
gosc_3e81b
2013-01-18 20:11
gdyby skarb państwa nie miał pakietu kontrolnego a prywatny przedsiębiorca to lot dzisiaj byłby inna firma o wiele lepszą
bo prywatny inwestor patrzył by na to aby linia nie traciła kasy tylko ja pomnażała a tutaj przedstawicieli z wiejskie interesuje tylko wielkość wynagrodzenia a nie firma dla nich ona się nie liczy
pewnie teraz juz sami specjalisci od zarzadzania wezma udzial i zostanie prezesem janlepszy z najlepszych.
gosc_795fa
2013-01-18 10:45
demontaż PLL LOT rozpoczął prezes Jan Liwiński, który pozwolił i pokazał firmom zewnętrznym jak można wydoić ze wszystkiego linie lotniczą z wieloletnimi tradycjami, nie sprawdzili się kolejni prezesi i ich Zarządy, rząd i jego ministrowie, związkowcy LOT-u,
w firmie jest podobnie jak w wojsku nie ma złych żołnierzy są tylko źli dowódcy
gosc_92fa2
2013-01-18 10:12
typowa pasntwowa spółka, wiecj kolesi bez doswiadczenia i pojecia o lotnictwie na pewno pomoze. Jak pisąłem wczesniej prezes Air berlin jest wolny wiec moze go złapac?
gosc_8c33e
2013-01-18 06:22
Związkowcy skarżą się, że muszą płacić za usługi zewnętrzne? A te firmy zewnętrzne to z czego miały się utrzymywać? To myślenie rodem z PRL, najwyraźniej panowie żyją przeszłością. Sprzedano je dlatego, żeby przedłużyć agonię LOT. Teraz nie ma już czego sprzedawać, a za obsługę trzeba płacić stawki rynkowe. Zbliża się koniec...
listopad nadchodzi nieubłaganie dla LOT .
Odkryją się finansowe karty - bańka pęknie , wierzyciele stracą cierpliwość - PRL-owski moloch przestanie wreszcie straszyć polskie niebo.
gosc_b0012
2013-01-17 21:40
A jacy tam są prywatni akcjonariusze poza związkowcami?
pacjonek
2013-01-17 20:54
@gosc_16c23
Jesteś trollem czy masz coś na poparcie swojej tezy?
gosc_16c23
2013-01-17 20:33
Już niedługo, w tym roku LOT zbankrutuje...