Samolot nie mógł wylądować w Świdniku

Samolot nie mógł wylądować w Świdniku
16/01/2013 13:29   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e0547 2013-01-24 18:52   
gosc_e0547 - Profil gosc_e0547
goluz, poki co zarzad portu lotniczego nie potwierdzil...
goluz 2013-01-24 12:36   
goluz - Profil goluz
Link dla administratorów Pasazer.com
zobacz link
goluz 2013-01-23 14:12   
goluz - Profil goluz
@ tomic dla jednego jest to marnowanie pieniędzy dla drugiego inwestycja na lata. Co w tym zdrożnego?Chodzi o to,że nie zagląda się do portfela człowieka dopóki ten człowiek nie wyciąga pieniędzy z Twojego portfela. Tak, na prawdę wierzę w to,że dwie kolejne linie to nie bedą czartery. Tak, jestem lokalnym patriotą i się tego nie wstydzę. Powiem więcej, jestem dumny ze swojego regionu,że pomimo zapomnienia przez władze centralne zaczął inwestować swoje własne pieniądze w lepszą przyszłość i wygodę swoich mieszkańców. Tak, mieszkańcy lubelszczyzny mieli szczerze dosyć jeżdżenia po Warszawach,Rzeszowach czy Krakowach, bo sam dojazd to tych miast zajmował im tyle ile teraz lot na trasie Lublin-Londyn-Lublin.
gosc_55292 2013-01-23 08:56   
gosc_55292 - Profil gosc_55292
goluz jest patriota lokalnym i chwala mu za to! wiosa sie przekonamy czy dojda destynacje czy nie a jesienia , sprawozdanie finansowe miasta pokaze jakie straty czy tez zyski ponioslo lotnisko LUZ
tomic 2013-01-23 02:03   
tomic - Profil tomic
goluz: a co jest zdrożnego w tym, że inni piętnują marnowanie pieniędzy lubelskiego samorządu? Dobrze wiesz o tym, że zapowiedzi prezesów/prezydentów o siatce połączeń z całą Europą były już baaardzo dawno i nic z nich nie wynikło. Poza kierunkami emigracyjnymi do Anglii i ledwo zipiącym połączeniem do Oslo nie ma nic. Od dawna nie ogłoszono nic nowego, mimo że sezon letni zaczyna się za dwa miesiące. Czy naprawdę wierzysz w to, że zapowiadane dwie kolejne linie lotnicze to nie będą chartery? No chyba że to Lufthansa przeniesie niedzielny rejs z RZE do FRA za sowitą dopłatą i zostanie to odtrąbione jako sukces. Chciałbym być optymistą jak ty, ale nie sądzę, by w najbliższej przyszłości ktokolwiek poza emigrantami na tym lotnisku skorzystał.
goluz 2013-01-23 01:01   
goluz - Profil goluz
@gosc_8e00b LUZ jest na utrzymaniu samorządowym a nie państwowym i pozwól,że to mieszkańcy województwa lubelskiego będą sami decydować jak wydawać swoje pieniądze. Co do samolotów to LOT nie ma żadnego na własność, wszystko jest w leasingu. Ta spółka nie ma nic ,poza miliardowymi długami,logiem i związkową hydrą która corocznie wyciąga łapska po pieniądze wszystkich polskich podatników (i lubelskich i bydgoskich i krakowskich i warszawskich itd.) LUZ działa dopiero od miesiąca,więc wybacz ale to trochę za krótki czas na wydawanie opinii a tym bardziej wyroków. W LUZ od marca rośnie liczba lotów Ryana i Wizza, dochodzi Liverpool, wg. zapowiedzi Prezydenta miasta i Prezesa do końca lutego ogłoszą się z lotami z LUZ dwie kolejne linie lotnicze. Wkrótce pierwszy duży transport cargo - do Świdnika przyleci Rusłan odebrać helikoptery wytwarzane w tutejszej fabryce dla Filipin. LUZ szybko doszlusuje do BZG,SZZ,LCJ i RZE, więc wybaczcie ale wasze opinie o zamykaniu, likwidacji, nieopłacalności dla regionu, w przypadku LUZ nie mają podstaw i przede wszystkim pokrycia w faktach. Przesiądźcie się na Gdynię,Radom czy inne Koszaliny, bo to właśnie budowanie w takich miasteczkach "airportów" mija się z celem.
gosc_aa10f 2013-01-22 18:39   
gosc_aa10f - Profil gosc_aa10f
Jakie Szczytno? Zbudowanie tam lotniska(bo remont tego co tam jest to de facto zburzenie i zaczęcie od nowa) to będzie drugi Babimost skąd nikt nie lata i na siłę trzyma się trupa. Białystok to co innego-plama na lotncznej mapie Polski, wszędzie stamtąd daleko(nawet po Polsce)sporo Białorusinów chętnych do latania (bo od siebie nie mają dużego wyboru i niskich cen).
gosc_d112b 2013-01-22 18:30   
gosc_d112b - Profil gosc_d112b
Może BIAŁA PODLASKA AIRPORT (we współpracy z LUZ) na razie będzie obsługiwać pasażerów i cargo z woj.PODLASKIEGO, wsch.mazowieckiego, płn.lubelskiego i gości z Białorusi ? lepszy rydz niż nic, a do WAW i WMI daleko.
gm717 2013-01-22 18:26   
gm717 - Profil gm717
Wiem, wiem. To jest logiczne.
gosc_9a3b8 2013-01-22 18:05   
gosc_9a3b8 - Profil gosc_9a3b8
gm717: im większy port lotniczy, tym trudniej mieć wzrost na poziomie 100%. Popatrzmy chociaż na 2 berlińskie porty lotnicze, które zanotowały w ubegiłym roku tylko 5% wzrostu... ale w tej skali to 1 200 000 pasażerów więcej.
gosc_9e6dc 2013-01-22 17:27   
gosc_9e6dc - Profil gosc_9e6dc
jest rozwiazanie! stworzyc Lubelskie Linie Lotnicze!!! zwlaszcza teraz, gdy sytuacja z LOT-em wymyka sie spod kontroli...kto jest ZA????
gosc_1cd27 2013-01-22 17:07   
gosc_1cd27 - Profil gosc_1cd27
jeszcze tylko Szczytno i Białystok i wystarczy! na tym trzeba powiedzieć naprawde koniec...
gosc_7e3a6 2013-01-22 17:00   
gosc_7e3a6 - Profil gosc_7e3a6
goluz, prawda jest taka, ze wszyscy mamy racje i Ty rowniez, problem tkwi w tym, ze podchodzisz do tego zbyt emocjonalnie! jak wiesz lotnisko LUZ samo w sobie i tak zostalo okrojone do minimum...prawde mowiac, pasazerowie ledwo sie mieszcza w hali wylotow, zwlaszcza teraz, zima, nie wyobrazam sobie , gdyby odprawiane byly 2 rejsy w niewielkich odstepach czasowych...pewnie jest za wczesnie na prorokowanie ale jak wspomnial gm717 bum lotniczy dawno minal!!!czy LUZ przyciagnie inwestorow? jelsi raz w miesiacu samolot bedzie przekierowywany na inne lotnisko..to z cala pewnoscia NIE! Generalnie, nie ma sie co oburzac! Czas pokaze!
gosc_95f06 2013-01-22 16:24   
gosc_95f06 - Profil gosc_95f06
Bzdurne wątpliwości o zasadności istnienia mniejszych portów regionalnych biorą się z braku zrozumienia makroekonomii > same lotniska mogą nie przynosić zysku (choć oczywiście lepiej gdy są dochodowe) ale liczy się ich oddziaływanie w aspektach społecznych, transportowych, gospodarczych, turystycznych itp itd wpływających na rozwój regionu ... a wykorzystanie lotnisk powojskowych czy wspólnych wojskowo-cywilnych jest najtańszą inwestycją w transport lotniczy ! Trzymam kciuki za Podlasie i Mazury ...
gm717 2013-01-22 16:12   
gm717 - Profil gm717
goluz - a ile lat temu zaczynały ? Obudź się, bo już dawno po boom lotniczym - lata 2005-2008 minęły. Żaden port nie ma wzrostów 100% w skali rocznej, tak jak to było kilka lat temu. I żaden miec nie będzie. Zamykac dawno wybudowane porty, które już coś mają na koncie i budowac nowe, tak ? Nie ma sensu budowac nowych portów - te obecne w zupełnosci wystarczą, ale myślę, że też nie ma potrzeby zamykac obecnych, może prócz Szczecina i Bydgoszczy.
gosc_8e00b 2013-01-22 15:43   
gosc_8e00b - Profil gosc_8e00b
GoLUZ: Tak samo mi szkoda kasy w WMI jak i na LUZ. Ale tu rozprawiam o bezsensownej inwestycji w Swidniku. Kwestia jest taka, ze lotniska o jakich piszesz juz istnialy, a LUZ to inwestycja greenflield i zupelnie niepotrzebna. I co teraz beda dwa wiecej lotniska do utrzymania na panstwowym (WMI i LUZ)? To jest dla ciebie ok, bo skoro mozna w BZG i LCJ, to dlaczegoby nie w LUZ. Zreszta te w LCJ tez bym zamknal i lepiej skomunikowal z Lodz z Okeciem. LOT to co innego.... samoloty zawsze moga latac gdzie indziej, sa poniekad dobrem ruchomym.. lotniska wrecz przeciwnie - to w LUZ nigdzie sie nie przeniesie i sie lepiej nie wykorzysta. Dlatego LUZ to zmarnowane publiczne pieniadze z regionu wydane na kolesi krolika w Lublinie i okolicach, by (im) zylo sie lepiej.
goluz 2013-01-22 15:28   
goluz - Profil goluz
A jak zaczynały Kraków, Katowice,Gdańsk,Wrocław,Poznań, Rzeszów,Łódź,Szczecin czy Bydgoszcz??Chyba o wiele gorzej od LUZ i jakoś nikt wtedy nie krzyczał,że "marnuje się" publiczną kasę a 4 z ostatnich wymienionych portów nadal jadą na ostrym minusie. Dlaczego nie krzyczysz,żeby je zamknąć jeden z drugim?Odnieście się do tego. Publicznych pieniędzy to powinna być wam szkoda na kolesiowski LOT w który władowano już kilkanaście milardów złotych - za ta kasę to połączono by już dawno Lublin i Białystok z Wawą ekspresówką i szybką koleją ale władza woli topić kasę w "narodowe" spółeczki obsadzone kolesiami i zmuszać samorządy do własnych inwestycji infrastrukturalnych. To samo z Modlinem. Tam wam nie szkoda publicznej kasy utopionej w lotnisko na którym jeszcze przed otwarciem posypał się pas, zlokalizowane w dolinie mgieł gdzie nawet ILS kat. III niewiele pomoże, a teraz na amen zamknięte do wakacji?
gosc_135cf 2013-01-22 15:10   
gosc_135cf - Profil gosc_135cf
gm717: powiedzialbym konkretniejsza, a nie konkretna. W skali Europy polskie lotniska sa na koncu listy. WAW jest mniejsza od wielu lotnisk regionalnych, a polskie lotniska regionalne sa od WAW jeszcze 3-4x mniejsze, wiec sie w ogole nie licza... ale muskuly preza. Szczegolnie doskonale w tym sa te lilipucie: LCJ, BZG, RZE, LUZ, IEG, SZZ. A teraz jeszcze kolejne chca do tej ligi przystapic: Radom, Kielce, Gdynia, Sochaczew, Koszalin. Staropolskie 'zastaw sie a postaw sie' widac tu doskonale.
gosc_08033 2013-01-22 15:02   
gosc_08033 - Profil gosc_08033
gm717 albo gorzej....spoleczenstwo sie starzeje i ubozeje niestety
gm717 2013-01-22 15:01   
gm717 - Profil gm717
gosc_6c87e - problem w tym, że mamy zaledwie 6 lotnisk, które odprawiają "konkretną" ilosc paxów - reszta to lotniska odprawiające do 500 tys. paxów. Nie ma potrzeby budowania nowych lotnisk, ale wciąż się je buduje - po co nam lotnisko w Radomiu, Gdyni? Za kilka lat, jeśli to wszystko dalej się tak potoczy, to będzie dokładnie to samo co w Hiszpanii.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama