gosc_8a64a
2013-01-17 10:46
A co w tym dziwnego? To jest normalna ochrona rynku. Tak samo lufa blokuje Emirates w Berlinie. Ma prawo i korzysta.
pcharasz
2013-01-16 10:09
lmajchrowski, urząd monopolowy tu nie ma nic do gadania. Wszystkio jest uregulowane umową którą rząd Turcji podpisał z Polską. Przecież wszystko leży w gestii tureckich polityków; UE już dawno była zainteresowana umową o otwartym niebie.
to jest wlasnie chore w naszym kraju...
lmajchrowski @ masz absolutna racje, tą sprawą jak i wieloma innym powinien sie zajac urzad antymonopolowy!
pcharasz
2013-01-16 10:06
wojtek, obawiam się że to nie takie proste. LO i TK mają też niby codeshare na WAW-IST ale TK ewidentnie robi wszystko co może, by jego paxowie nie lecieli z LO. Tak samo było by w przypadku KRK-IST. Gdyby obydwie linie działały na naprawdę partenrskich warunkach, to może i LO inaczej by do tego podchodził.
maciek_waw
2013-01-16 09:45
Odkąd jest Qatar i w lutym wejdzie Emirates, Turkish straci przynajmniej połowę pasażerów. Dlatego chcą się ratować KRK.
lmajchrowski
2013-01-16 03:24
Dlaczego uzad antymonopolowy sie tym nie zajmie przeciez to jest zabronione miec pozycje monopolistyczan i blokowac innych o sorry to jest spolka skarbu panstwa wiec nietykalna.
gosc_455c3
2013-01-16 01:53
LOT ma rację, jeśli może w ten sposób coś ugrać. W ub.r., gdy Aeroflot chciał zacząć loty SVO-KRK, LOT ugrał zgodę na przeloty do Chin nad płn. Syberią - na co Ruscy wcześniej nie chcieli się zgodzić. Po za tym wiadomo, że Turcy chcą przejąć paxów do Azji - czyli odbiorą ich LOTowi.
Dokładnie, lot otwiera KRK-IST dwa razy w tygodniu, Turkish kolejne dwa razy na tydzień, każdy lot na obydwu kodach linii i wszyscy są szczęsliwi - Turkish, że ma KRK i LOT, że tak łatwo nie oddał rynku. Ale do tego trezba przysłowiowych jaj, których LOT'owi niestety brakuje.
gosc_711f5
2013-01-15 23:46
właśnie,LOT mógłby uruchomić także KRK-IST-KRK codeshare na lotach LO i TK i git.
to jest po prostu przegięcie , TK ma przwozić do Krakowa ,nie wywozić , nic LOT'owi do tego