gosc_60432
2013-01-10 17:16
do Luka:W Łodzi lotnisko jest tak blisko centrum i dworca Łódź Kaliska, że dopiero przy zdecydowanie większym ruchu można myśleć o linii kolejowej
Łódź powinna podciągnąć linie kolejową bezpośrednio pod sam terminal i przekonać PKP Intercity żeby tam kończyły bieg jej pociągi z Warszawy po przejechaniu przez dworzec kaliski
gosc_79ca4
2013-01-10 14:45
A może wtedy (w 2005) jak zwykle warszawka maczała w tym palce aby zaszkodzić LCJ ?
gosc_42f24
2013-01-10 14:42
Modlin jest owocem pazerności Rayanair-a i WizzAir-a. Pamiętam, jak w 2005 roku Rayanair uzależniał uruchomienie lotów w LCJ od IL-S (był on modernizowany po wydłużeniu pasa startowego i trzeba było czekać na ponowne uruchomienie). Jakoś teraz brak I-LS w Modlinie i Lublinie nie przeszkadza tanim liniom w uruchomieniu nowych tras. Jak obniżyły się standardy bezpieczeństwa, a może presja zysków się zwiekszyła?
gosc_74521
2013-01-10 13:41
Jak tak dalej pójdzie to Modlin w tym roku nie przekroczy nawet 1,5 mln paxów.A miało być tak dobrze.
gosc_b8d46
2013-01-10 09:05
Modlińska wierchuszka po usta siedzi w gęstej śmierdzącej substancji organicznej, ale pani doradczyni nadal utrzymuje, że odnieśli sukces. Jaki sukces, pytam. I jakim kosztem? Kilkuset tysięcy pasażerów, których samoloty startowały na sypiącym się pasie? Ktoś powinien za to grubo beknąć, a nie trąbić o sukcesie.