Dobry start Lublina

Dobry start Lublina
02/01/2013 10:02   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_9a7c1 2013-01-06 12:04   
gosc_9a7c1 - Profil gosc_9a7c1
niewatpliwie Lublin nie jest na razie miastem interesujacym dla turystow, ale tylko i wylacznie ze wzgledu na kompletny brak reklamy i POLACZEN, a drogi sa fatalne, nie da sie ukryc Jezeli rozwoj lotow bedzie poparty prawdziwa reklama tego naprawde pieknego miasta z pewnoscia odbije sie to korzystnie zarowno dla samego lotniska jak i dla miesta, ktore ma do zaoferowania bardzo wiele dla turystow z calej Europy.
gosc_88b77 2013-01-04 14:03   
gosc_88b77 - Profil gosc_88b77
mam nadzieje ze rozmowy z lufthansa dojad do skutku i bedzie mozna do lublina doleciec z innych czesci europy i glownych lotnisk a nie tylko z podrzednych lotnisk kolo londynu ktore sa nie dogodne jezeli przesiadka wchodzi w gre
gosc_86dae 2013-01-02 20:03   
gosc_86dae - Profil gosc_86dae
ec438: istotne jest nie to ile jest obslugiwanych pasazerow, a czym na biznesie sie zarabia. a w LUZ do biznesu LCC bedzie sie tylko i wylacznie dokladac. Tak jak ma to miejsce na wszystkich lotniskach regionalnych w PL. Przewoznicy sa chojnie wspierany przez regionalnych decydentow, bo tym sie wydaje, ze w ten sposob powstana nowe inwestycje. a samolotami LCC wywoza tania sile robocza do UK, Norwegii, Niemiec i innych krajow pln i zach Europy.
gosc_ec438 2013-01-02 19:41   
gosc_ec438 - Profil gosc_ec438
@gosc_3994b
A po co Lufthansa Lublinowi? Kto będzie nim latać? Kilka biznesmenów przyleci nim? Moim zdaniem to właśnie z LCC powinniśmy się cieszyć a można na tym biznesie dobrze wyjść, spójrz na Beragmo, Rygge, Wezze czy inne lowcostowe lotniska, Bergamo ma więcej paxów niż nasze największe lotnisko w Polsce
gosc_757d8 2013-01-02 18:34   
gosc_757d8 - Profil gosc_757d8
Trzymam kciuki za Lublin. Mam nadzieję, że im się uda - cokolwiek to dla nich znaczy.
hariko 2013-01-02 17:59   
hariko - Profil hariko
pikol : zdecydowanie masz racje! tak naprawde 2013 pokaze jak bardzo zaangazowani sa w LUZ i wladze, te szeroko pojete i menadzerowie etc...
pikol 2013-01-02 17:57   
pikol - Profil pikol
gratulacje dla Lublina , że wreszcie lotnisko ruszyło.Jest miejsce dla takich portów regionalnych , lecz to trochę potrwa . Ważne ,żeby władze Lublina wykazały się determinacją - sukcesywny wzrost 10 - 30 % w skali roku to będzie norma w pierwszych latach . Mam nadzieję ,że w końcu będzie prywatyzacja PPL i wtedy przy zdrowej atmosferze ruch lotniczy w Polsce rozłoży się równomiernie i "bezukładowo" .
hariko 2013-01-02 17:31   
hariko - Profil hariko
gosc_d059b , a ty wrozbita jestes?
gosc_d059b 2013-01-02 16:51   
gosc_d059b - Profil gosc_d059b
Lublin zbankrutuje.
ktw 2013-01-02 16:30   
ktw - Profil ktw
CYTAT z powyższego artykułu: >ort negocjuje także z Pocztą Polską. Ma ona do dyspozycji małe, około 30-miejscowe maszyny. Po 1 stycznia PLL ma dostać wyliczenia, ile do jakich miast może kosztować bilet z Poczty.< HA HA HA Redaktorzy w gazetach nie mają za grosz rozumu !!! Te połączenia chyba mają być Sprint air-em miedzy paczkami poczty?
gosc_256c6 2013-01-02 13:06   
gosc_256c6 - Profil gosc_256c6
gosc_3994b SK nie daje zadnych sygnalow o wycofanie sie z LCJ, wiec nie wiem po co pisac jakies bzdury. I wiem co mowie
gosc_3994b 2013-01-02 12:12   
gosc_3994b - Profil gosc_3994b
LUZ nie ma szansy na przyciagniecie przewoznikow tradycyjnych. To ta sama liga lotniskowa co BZG, SZZ, IEG, RZE i LCJ. SK chwyta sie brzytwy obecnie i probuje sie utrzymac na powierzchni, wiec nie bedzie otwierac ryzykownych kierunkow i juz daje sygnaly o wyjsciu z LCJ, wiec do LUZ (ktore jest bardziej ryzykowne) nie wejdzie. LH wywozi ruch goralski z RZE i dowozi kontrahentow do Doliny lotniczej. SU, VV nie maja interesu w lataniu do LUZ, nie zezwala im tez na to umow dwustronna. Eurolot ledwo zipie i niebawem moze sie okazac, ze wiekszosc polaczen z egionow zniknie, kiedy Dashe beda musialy zastapic wycofywane z LOTu E170. Stad LUZ ma szanse jedynie 'rozwijac sie' z pomoca W6 i FR oraz przewoznikow czarterowych.
luka 2013-01-02 11:21   
luka - Profil luka
start był rzeczywiście dobry... oby było tylko lepiej :) jest jeszcze wiele do zrobienia... uważam, że kluczowe dla dalszego rozwoju jest przyciągnięcie Lufy i może ewentualnie Eurolotu. Najważniejszą kwestią jest ILS. Poza tym należy jakoś poprawić dojazd, ale to chyba raczej w gestii województwa i miasta. Ewentualnie lotnisko mogłoby zorganizować chociaż jakiś shuttle-bus do centrum Świdnika (ewentualnie przedłużona do Felina) żeby dało się złapać jakąkolwiek komunikację publiczną.
gosc_bb857 2013-01-02 11:17   
gosc_bb857 - Profil gosc_bb857
jesli sie nie pospiesza z nowymi kierunkami to nie ma szansy na 300 tys w 2013 r wiadomo tylko o tym ze liverpool rusza od kwietnia
gosc_1d578 2013-01-02 11:16   
gosc_1d578 - Profil gosc_1d578
LUZ nie ma szans na przewoźników tradycyjnych. Niby kto ma latać do LUZu bo do RZE lata Lufa ale tylko dlatego bo kilka niemieckich firm zainwestowało w dolinę lotniczą i dzięki temu lufa ma stałych klientów.
gosc_676a2 2013-01-02 10:41   
gosc_676a2 - Profil gosc_676a2
LUZ ma dobry początek i jeśli dogada się z tradycyjnymi przewoźnikami na połączenia z europejskimi hubami, to będzie sukces ... ale najpewniejsi są aktualnie Ryanair i Wizzair więc z nimi trzeba układać przyszłość .
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy