gosc_7a8f4
2013-01-02 20:16
fr-ops: ale przeciez im o takie wakacje chodzilo... oni tak od wielu lat sie wakacjuja... przeciez ten zarzad siedzi na posadkach w WMI od 2006 i zaczal cos robic ok 2010-2011. w 2012 musieli biedacy wziac sie do roboty, ale wszystko spartolilii teraz pora odpoczac. zasluzyli, co nie!
a ciekawe gdzie byl nadzor budowlany i kto pobierał i badał próbki?
łatanie żywicami betonu to metoda doraźna stosowana sporadycznie w jednostkowych przypadkach i bardzo droga . W Modlinie mamy inną sytuację - skoro wylany został niewłaściwy beton jedynym rozwiązaniem jest wymiana na właściwy - wylanie jeszcze raz dobrego . Wszelkie naprawy są doraźne i wątpię , żeby ktokolwiek podpisał się i nadstawiał karku za połatane 45 000 m2 - ryzyko jest wg mnie zbyt wielkie .
gosc_926c9
2013-01-02 15:13
Załatają doraźnie jeden próg, dopuszczą DS do użytku i wezmą się za zrywanie betonu z drugiego progu. Naprawią już porządnie drugi próg, i zerwą z pierwszego.
Jesli faktycznie trzba bedzie zerwac nawierzchnie i polozyc nowa, to pracownicy WMI ida na przymusowe polroczne wakacje..
gosc_818a6
2013-01-02 12:08
rafciooo77; Kolejne do odstrzału są Katowice ze swoim pasem.
rafciooo77
2013-01-02 10:55
Jabłuszka się wysypią również na innych lotniskach.
gosc_8438f
2013-01-02 09:53
A co robiono w KTW. Beton można było wyjmować płatami. Też uzupełniano żywicami , a póżniej po znajomości ULC odbierał. Technologia uzupełniania żywicami może ograniczać ilość startów i lądowań w roku , ale czy porty do tego się stosują. I TO TRZEBA SKONTROLOWAĆ.
gosc_eaf9c
2013-01-02 09:49
A nie mówiłem- czarny scenariusz coraz bardziej prawdopodobny-pudrowanie/szpachlowanie trupa za wiele nie da. Kwestia jak szybko się dogadają, kto zapłaci i kiedy i jak dobrze zrobią- może do czerwca się wyrobią.
inspektorzy nakazują zerwanie całej nawierzchni i położenie nowej (na uszkodzonym odcinku) a ci po prostu łatają te dziury żywicą... żart!