usuniety
2012-12-22 14:53
gosc_a7dec: lepszy RYANAIR na lotnisku LCJ i 10 kierunków i niż puste (hiszpańskie) lotnisko na którym nie wylądował ŻADEN samolot od roku lub raz na rok.
gosc_a7dec
2012-12-22 13:09
I na zalaczonym obrazku widzimy jak male szanse na rozwoj ma lotnisko w LCJ. Mimo, iz to jedno z najwiekszych miast w kraju bez sznas na rozwoj i przyciaganie przewoznikow tradycyjnych i generowanie wplywow. Czy po tylu latach dzialalnosci zaczelo zarabiac. Nie pytam sie czy juz zarobilo na pokrycie kosztow inwestycji. Z pewnoscia nie. I tak bedzie jeszcze latami. Podobnie jak LUZ, WMI i BZG pieniadze publiczne i unijne utopione. Jedynie lokalni politycy zadowoleni, bo maja lotnisko i ryanaira, ktorym moga co 4 lata z okazji wyborow sie pochwalic, ze wiele 'zrobili'.
gosc_d8ea1
2012-12-22 12:42
Od lat ze strony Zarządu Lotniska w Łodzi słychać było, jak będzie nowy terminal to lotnisko nabierze rozpędu. Rozpęd jest tylko bieg jest wsteczny. Do dziś nie wyjaśniono jaka to firma montująca system taśmociągów bagażowych opóźniła o kilka miesięcy otwarcie terminala. Zarząd milczy, a dociekliwe dziennikarki tez nabrały wody w usta. Czyżby ręka rękę myła?
gosc_adf9b
2012-12-21 22:41
Lotnisko gastarbeiterów za ten fakt powinno się rozliczyć zarząd lotniska poza koszmarnie drogim SAS-em nic nowego, a nawet zawsze zapełniony Dortmund też się zwija. Żarty się skończyły nie ma efektów to do widzenia. To nie są roboty przymusowe, ani żadna przechowalnia nieudaczników. Tych nie potrzebujemy w Łodzi. Wystarczy popatrzeć na inne lotniska gdzie dystans się zwiększa w stosunku do Łodzi.