"Kto nie miał zapiętych pasów - a nikt nie powiedział nam, by mieć je zapięte" PASY POWINNY BYĆ ZAPIĘTE W SAMOLOCIE PRZEZ CAŁY LOT - wyłączona sygnalizacja to tylko znak że można w tym czasie opuścić swoje miejsce i udać się np do toalety - a po powrocie zapiąć je ponownie.
ten pawlo powinien otrzymac od linie neos pozew o gadanie bzdur, nikt nie pwiedzial blabla kazda linia to mowi i pisze, tylko jak juz sie wydarzy cos to my nie my nigdy to oni, to tamci, to przez nich .... ludzie to jednak trudny gatunek
gosc_27ee7
2012-11-20 09:40
Kto pisał ten artukuł ??? Co za znawcy lotniczy w Wyborczej bosheee :D Spadał 3 tyś metrów może 11 tyś ?? I nikt nie informował włoskich Pax o pasach?? hehehehe a czy widział ktoś kiedyś włoskiego Pax-a który stosuje sie do polecen załogi ?? NIE :)
gosc_d1a63
2012-11-20 08:47
Na avherald.com pisza nagly spadek ok 1000 stop na wyborczej obliczyli ze to 3 tys. metrow:)
Nie nie, tam były jakieś kłopoty z wysokościomierzami barometrycznymi.
Te CPt i F/O wskazywały różne wartości o ile pamiętam. Do tego przechwytywanie ścieżki z góry, mgła...kupa (za przeproszeniem) różnych rzeczy, ale nie dziura;)
usuniety
2012-11-19 23:14
PS. To był numer TK1951. Przepraszam za pomyłkę.
usuniety
2012-11-19 23:10
Zaraz, zaraz - czy wpadnięcie w dziurę powietrzna która jest strefą silnego działania zstępujących prądów powietrznych nie był czasami jedną z przyczyn rozbicia się Boeinga 737-800 linii Turkish Airlines lot numer 1952 w pobliżu lotniska Amsterdam Schiphol?
"Jeden z pasażerów Paolo Oliveri powiedział włoskim mediom, że po dwóch godzinach od startu doszło do turbulencji, a potem do kilku silnych "skoków" z powodu dziury powietrznej. - Kto nie miał zapiętych pasów - a nikt nie powiedział nam, by mieć je zapięte..." ------> "siedząc w fotelu miej zapięte pasy bezpieczeństwa" !!!
przywlukł za sobą trójkąt bermudzki ;)