Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2012-11-21 13:54
pewnie, w ostatecznym wyborze najistotniejsze jest porównanie ceny z oczekiwaniami, dla każdego wypadnie to inaczej, w większości wypadków "trochę" wiele osób będzie skłonnych dopłacić.
"Trochę" dla każdego będzie inne, zależeć też będzie od trasy itp (to jak z klasa biznes, bardzo przydatna na trasach > 10h, na bardzo krótkich...ma małe znaczenie)
I nie każdy patrzy w 100% na cenę: jak mam bilet do LHR z WAW za 500 zł RT lub z WMI do LTN za 300 zł RT to mnie nie stać na W6, bo taxa do WMI to minimum 100 zł, a do WAW 30 zł, dojazd z LTN to jakieś 15 GBP minimum, a z LHR to 6 GBP itp. itd.
Skąd Wy bierzecie te dane, ze 60% Polakow żyje poniżej minimum, a 30 w skrajnej biedzie? Zobaczcie ilu było paxow w Polsce 10 lat temu! I jak ten kraj sie staje biedniejszy skoro tych paxow przybywa z roku ma roku. Ludzie;-)
gosc_47ae4
2012-11-21 00:43
SAS obniżył ceny biletów aby uatrakcyjnić przelot do hubu w CPH, więc może w przyszłości oprócz WAW będzie potrzebny dla LOTu hub w GDN lub KRK czy KTW
kuba-gda
2012-11-20 22:18
gosc_b8fe2: "co do tych 90% połączeń to tanie linie lotnicze" to znaczy, że piszesz głupoty lub niesprawdzone domysły. W GDN ilość połączeń SAS, LH i LOTu to około 43 rejsów linii regularnych i około 21% wszystkich pasażerów w2012 roku.
gosc_ee97d
2012-11-20 18:49
biedny czy bogaty, każdy umie liczyć i ceny biletów po 200-300zł na loty wewnątrzkrajowe sprzedadzą się jak świeże bułeczki ... a zagraniczne 2x droższe też ok.
gosc_12c76
2012-11-20 17:45
to ze Polska jest krajem biednym nie znaczy ze nikt nie lata. Popyt wyraznie jest, ludzie lataja Ryanairem bo nie maja czasem innej mozliwosci. DLa mnie podstawowym kryterium podczas wyboru loty nie jest cena, wiec nie jest tak ze 100% tak samo uwaza
No niestety... Gdyby było inaczej, to z WRO, POZ czy GDN latalibyśmy BA, AZ, AF czy IB... No ale cóż, jest jak jest. Dla wielu najważniejszy jest też czas podróży - wielu woli się "przemęczyć" 3h w Ryanair niż marnować wiele godzin na przesiadki...
gosc_c1426
2012-11-20 12:33
W Polsce 60 procent ludzi zyje ponizej minimum socjalnego, a 30 procent w skrajnej nędzy. To ma być bogaty kraj???
gosc_a5fda
2012-11-20 11:37
Biedna Polska nie jest, ale jest niestety strasznym lotniczym zasciankiem.
solokhumbu
2012-11-20 11:24
gościu: nim zaczniesz pisać farmazony o tym, jaka to Pl jest biedna itp. - przestań przed kolejnym postem wąchać to, co wąchasz. Please!!
A z tym, że to cena decyzuje o zakupie p- zgadzam się w 100%. Niezależnie od tego, czy jest się biedniejszym czy trochę bogatszym.
gosc_2e08e
2012-11-20 10:44
Tanie linie, bo tylko na takie stać nas Polaków. Jestemy krajem bardzo biednym, z roku na rok coraz biedniejszym, i podstawowym kryteruim przy zakupie biletu jest cena, przynajmniej dla większości pasazerów.
gosc_b8fe2
2012-11-20 10:22
najgorsze jest to ze 90% tych polaczen to tanie linie lotnicze. Szkoda ze np Lufthansa, Air France itp nie lata bezposrednio Gd-Paryz, Gd-Londyn, Gd-Rzym itp :(
gosc_3a94f
2012-11-20 08:01
Trójmiasto jest wzorem pozytywnego rozwoju gospodarczego i komunikacyjnego, a nie wszystkim to w smak ... duża ilość kierunków lotów już spowodowała znaczne zainteresowanie pasażerów z północnej i środkowej Polski oraz bliskiej zagranicy, którzy nie mają takich szerokich możliwości na swoich lotniskach ...
gosc_a15f5
2012-11-20 02:00
hubem dla innych polskich portów regionalnych - a to dobre hahaha
gosc_a25b6
2012-11-20 00:38
Dwa nowoczesne porty lotnicze w Rębiechowie i Kosakowie z dobrymi destynacjami spowodują, że Trójmiasto stanie się w przyszłości hubem dla innych polskich portów regionalnych.