Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@gosc_1316d uwielbiam tą teorię spiskową. z pewnością do dyrektor Marzec trzyma w szufladzie papiery certyfikacji i śmieje się pod nosem XD
to władze KRK dają ciała przy współpracy z ULCem i PAŻPem, a szukanie teorii spiskowej jest co najmniej śmiesze.
ok, zbudujcie lotnisko w Białymstoku, Nowym Targu, Koszalinie i Toruniu, a potem narzekajcie na ich utrzymanie za grubą kasę oraz ceny biletów (na które składają się opłaty nawigacyjne).
nie szkoda kasy na ILSa dla wiejskiego lotniska? no ale w tym kraju wydaje się kasę tam gdzie nie potrzeba. @gosc_501f7 - zejdź na ziemię. @gosc_c3773 - to pewnie znowu ty z poprzedniego - chyba nie za bardzo czaisz cenę instalacji ILS i ilość operacji lotniczych która w jakikolwiek sposób zrekompensuje poniesione nakłady
katowiczan
2012-10-26 19:32
Jakie Warsaw South? I przepraszam co potem? Nie przesadzajmy, aglomeracja warszawska nie potrzebuje lotnisk. To nie Paryż, ani Londyn. Radom to jest największa bzdura o jakiej słyszałem. Z całym szacunkiem Zielona Góra też centrum biznesowym nie jest, a połączenia lotnicze są "naokoło niej" i nie potrzebuje swojego lotniska odległość jak w KTW tylko bez dużej konurbacji z milionami potencjalnych PAX. O Białymstoku się nie wypowiadam, bo nie znam tamtejszych realiów, a lotnisk w tej okolicy po prostu nie ma.
gosc_8aa73
2012-10-26 18:52
gosc_f2f1f: Białystok jest w innej sytuacji niż IEG < Lubuszanie maja swój port lotniczy, a Podlasie nie może ustalić od wielu lat gdzie swoje lotnisko wybudować i ludzie muszą korzystać z Okęcia, Modlina, Kowna, Wilna czy Lublina ...
gosc_1316d
2012-10-26 17:27
KRK ma zamontowany od 2 lat ILS II i od tego czasu czeka na zgode z Warszawy... Jest to klasyczny przyklad blokowania rozwoju portow regionalnych kosztem Okęcia.
gosc_f2f1f
2012-10-26 15:45
Białystok jest w innej sytuacji niż IEG, które leży pomiędzy średniomałym lotniskiem POZ a średniowiększym SXF/TXL. Na upartego i do WRO/SZZ też znie mają tak daleko. Z Białegostoku nie ma wyboru takich lotnisk. Radom to co innego, trochę między KRK i WAW, choć jako Warszawa South ma szansę się sprawdzić. Ciekawe jak odczuje to KRK, jeśli któryś z low-costów zdecyduje się latać z Radomia na podobną skalę co z WMI.
powiedz to tym, którzy bronią Radomia i Białystok ;]
katowiczan
2012-10-26 13:30
Ja nie mowie ze to wina WAW... ale blagam zejdzmy na ziemie z tym IEG...
gosc_c3773
2012-10-26 09:35
jakikolwiek ILS musi pracować przez dłuższy czas w niższej kategorii, więc tak czy inaczej muszą zacząć od CAT I.
@katowiczan to, że KTW czy KRK, ba że mglisty GDN nie ma CAT II to tylko ich hmm krótkowzroczność, aha nie sorry to pewnie wina WAW ;]
katowiczan
2012-10-26 01:02
gosc_501f7 -> sorry ale CAT 2 nie ma KRK,KTW,GDN,WRO,POZ etc a IEG ma od razu mieć? Bez żartów ;)
gosc_4e8f9
2012-10-25 21:55
Pospieszyłeś się z siatką... niech najpierw wejdzie Ryaniar ze STN i DUB(tak jak weszli do LUZ) z dopłatami, jak wypalą można pomyśleć o kilku innych kierunkach, ale szału nie spodziewajmy się. Po co od razu CAT II?
gosc_501f7
2012-10-25 19:34
Londyn, Dublin, Oslo, Sztokholm, Eindhoven, Dortmund i inne kierunki z Babimostu to przyszłość ... a teraźniejszość to Okęcie i cargo - dlatego lepiej inwestować w ILS II ...
gosc_bd7b1
2012-10-25 17:20
Dokładnie,póki co dotują w przeliczeniu na bilet do WAW znacznie bardziej niż RZE Ryanaira, ale ci mają ile połączeń. Władze IEG mogłyby mieć STN z 2 razy w tygodniu i latające pełne samoloty za mniejsze pieniądze, ale lepiej by lokalne władze miały samolot ze średnim LF 63% i podtrzymywaniem trupa.
gosc_cc5e9
2012-10-25 15:18
Londyn raz w tygodniu przy dopłacie 2 mln rocznie to już byłby wielki sukces...
gosc_8726c
2012-10-25 15:16
moze od razu do Chicago a nie tylko do Londka :)