gosc_6ba47
2012-10-10 23:15
Rozwój Lubelszczyzny dzięki wykorzystaniu lotnisk w EPSW, EPDE i EPBP oraz bliskości granicy i transportowym szlakom kolejowym oraz drogowym należy traktować kompleksowo, a przemysł i rolnictwo już jest na dobrym proeksportowym poziomie. Nauką i turystyką też możemy się pochwalić ...
gosc_85e5d
2012-10-10 16:18
Lotnisko w Lublinie praktycznie graniczy ze specjalna strefą ekonomiczną , wiec można pomyśleć też o cargo .
PS. To w Lublinie ma siedzibę firma Exin, znana z przewozów cargo.
gosc_cba67
2012-10-10 15:57
@olinder Końcowy peron kolejowy jest na LUZ w terminalu:) Te wiatki,które stoją 100 metrów wcześniej są na wypadek awarii szynobusu. Ale masz racje, to rozwiązanie to mistrzostwo świata:)
Nie ma co narzekać - powolutku wszystko się rozkręci, tylko nie psujcie niczego. Widziałem lotnisko. Skromnie i rozsądnie. Ale najlepszy jest peron kolejowy - 100m od stanowisk odpraw, mistrzostwo świata.
Ruch cargo generują duże firmy produkcyjne dla których liczy się czas dostawy towarów. Sorry, ale chyba Lublin nie jest z tego znany...
gosc_70357
2012-10-09 01:27
Lublin-Świdnik ma szansę na rozwój lotniczego transportu pasażerskiego i towarowego, w tym również we współpracy z Białą Podlaską ... hangarowcy niech latają z hangarów, a Lublinianie zapraszają do pięknego terminala
flight007eu
2012-10-09 01:04
do gosc_a64d9 : nie badz pan taki przemadrzaly bo to chyba jakas blizej nieokreslona zadrosc wzbiera???? Ja mimo ze od lat nie mieszkam w Lublinie zamierzam korzystac z tego lotniska i wielu Lublinian takze m wiwcej szacunku dla wspolobywateli koles:(((
gosc_a64d9
2012-10-08 22:52
Tylko cargo im pozostało, bo inne połączenia będą się tak rozwijać jak czartery do Egiptu, ale do tego nie jest potrzebny terminal za kilkaset milionów tylko zwykły hangar