gosc_bb898
2012-09-05 11:34
@gosc_ebeff
taaaaaaak, bo sprytny Prezes wiedział co i jak z OLT, dlatego tak ich zapraszał i był ich ambasadorem (rozmowy z IEG). taki był sprytny, że postawił dla OLT namiot... postawił go, bo nie miał innej opcji, bo przysnął.
gosc_76d90
2012-09-04 13:14
Wbrew pozorom to co robi Kraków z terminalem wcale nie jest głupie. To lotnisko low costowe zdominowane przez Ryana. Po co budowac drogi terminal jak wystarczy to co jest - tania, prosta infrastruktura na taką strukturę ruchu w zupełności wystarczy. W przyszłości struktura ruchu się pewnie nie zmieni, a jak zmieni to na gorsze.
gosc_ebeff
2012-09-04 10:17
Btw namiot to nie głupota a sprytny zabieg. Na czas nie pewnego przewoźnika jakim był OLT. Jego jużnie ma i namiotu też, a inne porty mają więcej powierzchni do utrzymania chociażby do ich ogrzania. To są koszty, na które nikt nie patrzył budując na Euro. Niestety biznes trzeba umieć rozkręcić ale też trzeba pamiętać o chorej machnie biurokracji którą trzeba przeskoczyć. Niestety kraków airport nie był objęty spec ustawą która umożliwia drogę na skróty, dlatego rozbudowa trochę trwa na papierze.
gosc_5c16b
2012-09-04 10:07
Jak gdzie. kierunek od dojazdu z krk do A4 ,ukośnie przecinając obecną drogę startową. Miejsce jakieś jest gorzej pewnie będzie z oprzyżądowaniem nawigacyjnym. Ale to chyba da się rozwiązać technicznie.
400 mln nowy ukosny pas startowy - konkret. Ciekawe gdzie dokladnie bylby zlokalizowany
Namiotu już dawno nie ma!
lmajchrowski
2012-09-04 01:24
Dokladnie to nic pasazera nie obchodzi. Pasazerow obchodzi komfort na lotnisku czego nie znajdziemy w KRK. Stacja transformatorowa to tak jakby chwalic zarzad komunikacj miejskiej za wybudowanie nowego warszatu naprawy autobusow. Panie prezesie dla pasazera liczy sie to co namacalne i to co widzi a czego zupelnie nie w KRK. Aha zapomniano dodac jedne waznej inwestycji ktora zostala ukonczona NAMIOT PRZED TERMINALEM kosztem glupoty i braku przewidywan wladz portu :)