Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2012-08-26 13:22
gdzie można znaleźć to oświadczenie LOTu?
Bo na stronie LOTu nie widać, na GW tylko ta wiadomość od Michała Bąka (sic) oraz pierwsza wiadomość w temacie (ta gdzie LOT twierdzi, że poszkodowany może zlożyć reklamację - sic sic)
Gdyby marszałek trafił na Humbaka, to by i Humbak był zadowolony i marszałek i nie byłoby w ogóle pisania w gazetach. Tylko LOT byłby stratny (kolejne) 250 euro... :P
gosc_05b42
2012-08-24 19:08
Czy z TYCH Bąków???
gosc_79e47
2012-08-24 17:18
Overbooking jest sprawą normalną - i to jest jasne. List p. Bąka jest poniżej krytyki, a poza tym zawiera wiele informacji fałszywych, oszczerczych w stosunku do LOTu, pasażerów statusowych i wszystkich klientów. Mam nadzieję, że intencją GW było poprostu wykazanie ludzkiej głupoty. Sprawę można było załatwić bardzo grzecznie i bez szumu. Nawet już po zamknięciu odprawy, a przed rozpoczęciem boardingu można było przez mikrofon wystosować prośbę do pasażerów, czy ktoś nie zechciałby polecieć późniejszym samolotem. W tym ogłoszeniu powinna być oczywiście zawarta informacja o przysługującym odszkodowaniu. Taką praktykę stosuje m. in. w swoich macierzystych hubach FRA i MUC Lufthansa. Ale tu wina leży niestety chyba po stronie agenta handlingowego. Uważam, że LOT powinien wyegzekowować od niego wszystkie okoliczności zdarzenia. I wracając jeszcze do p. Bąka - nie wolno wypisywać takich rzeczy i wprowadzać w błąd opinię publiczną.
bajzeljest w Locie jak mało gdzie, maszbilet to lecisz. dali ciała i tyle .powinni ładnie przeprosic i zadosc uczynic . Pan z GW to ponizej krytyki.
lukipuki
2012-08-24 16:55
Co ja patrze co ja czytam? ""Panu Rafałowi radzę na przyszłość zapoznać się z warunkami taryfy biletu, który kupuje. Jeśli miał ważną prezentację na konferencji dla 500 osób, to zamiast oszczędzać na bilecie, mógł zapłacić 100-200 zł więcej i mieć pewność, że poleci, tak jak zrobił to marszałek.""" Czy ktoś wie kto to jest Michał Bąk? Doskonały przykład ignoranta i osoby kompletnie nie znającej się na podróżowanie w statusie frequent flyera. Dziwie się GW, że takie bzdury umieszcza. Tutaj w tym przypadku klasa rezerwacyjna nie miała najmniejszego znaczenia. Facet mógł mieć klase najtańszą ze wszystkich ze wszystkich mozliwych lotowskich O, U, L albo jakies inne dziady i w żadnym wypadku nie powinien być usuniety jeśli został odprawiony. A status i przywileje to całkiem inna historia! Od 10 lat posiadam status Gold i wiem jedno: Panie Bąk idź Pan w ..... bo to co Pan opowiadasz to niepojęte farmazony.
"Wyborcza" zamiast zamieszczać śmieszne listy osób, którym coś się wydaje, powinna zamieścić oficjalne stanowisko LOTu i tyle
gosc_921c1
2012-08-24 15:13
Dziś już pojawił się komentarz p. rzecznika LOTu. Ale tak dla własnego PR to lepiej chyba byłoby na tą funkcję powołać kogoś młodego rzutkiego nie dziadka:)
krzysiekl
2012-08-24 14:20
a ja mam hipotezę: "Pan Rafał musiał zostać na lotnisku" bo leciał bez bagażu rejestrowanego i dlatego padło na niego?.
to tylko hipoteza ale może tłumaczyłoby dlaczego on. bo wszyscy inni faktycznie byli na przesiadki? wczesniejszy lot odwołali, czyli w tym dniu nikt nie chciał lecieć z Rzeszowa tylko do Warszawy?
krzysiekl
2012-08-24 14:16
personal lotniska odpowiadć sobie może ale to LOT dostał minusy w wizerunku.****
a jeśli "wielokrotnie dowodzil ze nie radzi sobie z obsluga" tym bardziej stosowanie overbookingu było zbyt ryzykowne. Nie ma takiego obowiązku, linie lotnicze wcale nie muszą tego robić. Robią jeśli uznają, że na tym zyskają, w tym wypadku jest to ewidentna strata.
gosc_efcfc
2012-08-24 14:15
Uważam, że powinno się w tej sytuacji poprosić o komenatrz LOT. I w ogóle kto dopuścił tak głupi i niemerytoryczny list p. M. Baka do publikacji. Widac, że tan pan absolutnie nie zna się na programie lojalnościowymym M&M!
gosc_874fd
2012-08-24 14:07
Decyzje podejmowal nie LOT a personel lotniska w RZE i tam powinny byc kierowane wasze uwagi i obserwacje...winny jest chceck in agant oraz duty manager...LOT mogl miec overbooking za co musi wyplacic odszkodowanie, za zamieszanie odpowiada tylko i wylacznie personel lotniska..ktory juz wielokrotnie dowodzil ze nie radzi sobie z obsluga...
gosc_95eb7
2012-08-24 14:02
Co za ewidentna bzdura! Widać ze poszkodowany miał kupiony bilet na lot tym rejsem. A przywileje odnoszą sie tylko standby listy oczekujacych na miejsce które może się zwolnić np. Ktoś nie dojechał , zrezygnował, spoźnił się.... Toz to kompletny brak profesjonalizmu i nieznajomośc procedur! Nie można od tak wyrzucić pasażera z samolotu! Moim zdaniem poszkodowany powinien od razu pisać do STAR ALLIANCE!!! Bo jeżeli LOT przypisuje sobie łatke linni w tak poważnym sojuszu to sorry. Z resztą moim zdaniem LOT nie zasługuje na bycie członkiem tego sojuszu! Normalny cyrk na kółkach!
krzysiekl
2012-08-24 14:01
ROTFL: " Jeśli miał ważną prezentację na konferencji dla 500 osób, to zamiast oszczędzać na bilecie mógł zapłacić 100-200 zł więcej i mieć pewność, że poleci, tak jak zrobił to marszałek."
a co do biletu pana Rafała to dobrze widac na zdjęciu zapłacił jakies 440PLN, nie jest to mało jak za lot krajowy.
krzysiekl
2012-08-24 13:52
czyli np. można wprowadzić zasadę, że klient ze srebrną kartą nie może być wyproszony z samolotu jeśli już zapiął pasy a ze złotą jeśli zajął już swoje miejsce? :>
gosc_eee30
2012-08-24 13:35
owszem jest priorytet na standbay list (zależny od statusu), ale priorytetu przy wpuszczaniu na pokład nie ma. Co to za głupi list...