gosc_d2c34
2012-08-08 10:23
Z punktu LOTu to dostali szansę kontynuowania panowania na rynku. Zrobili chyba wszystko, żeby się do tego przysłużyć, ale konkurencja została wycięta i teraz "hulaj dusza...". Ciekawe na ile kasy ma jeszcze LOT, bo fachowcy mówią, że nie na długo. Podzielą los Maleva ponoć już niedługo i co wtedy?
gosc_6d4cc
2012-08-07 17:41
to "pracował w" czy "współpracował z". to jednak nie to samo.
gosc_bc80f
2012-08-06 21:28
teraz jedyna słuszna linia przejmuje trasy i oferuje ceny zaczynając od tej po której nie wolno latać - i dobrze jest ...
krzysiekl
2012-08-06 21:17
@gosc_1728c
ze linia nie ma szans wyjść nad kreskę?
o czym Ty piszesz?
przecież linia sami twierdziła, że przez kilka lat nie wyjdzie nad kreskę. To było dla wszystkich, także dla OLT, oczywiste. Nie wiadome było tylko to, że jednak nie mają(nie będą mieli?) kasy na tak długą i skuteczną promocję.
gosc_1728c
2012-08-06 19:06
Taki szpecjalista a nie widział, że linia nie ma szans wyjść nad kreskę? Tylko chętnie zakasował po 5 tysiaczków za miesiąc i uhahany. A teraz gra takie niby niewiniątko!
gosc_ccbde
2012-08-06 15:22
no to wiadomo kto odpowiada za siatkę połączeń....
krzysiekl
2012-08-06 14:01
"Rozmawialiśmy w siedzibie Amber Gold w Gdańsku. Miałem mieszane odczucia. Sprawiał wrażenie, jakby autentycznie chciał zbudować wielką linię lotniczą. Nie wiem, czy chodziło mu o prestiż, czy uwiarygodnienie swoich interesów."
a szkoda, ze takowej nie ma (i nie bedzie) fajnie by było miejsc linie lotnicza oparta na polskim biznesie (a nie polskiej polityce, ktora z reszta i tak ma byc sprzedana)